• bruden08

Kan man ge det som morgongåva?

www.namnsmycken.com/man.html

den som det står tre namn på fast jag vill ha det som halsband i ett läderband, vad tycker ni?

• Svar på tråden Kan man ge det som morgongåva?
  • Vinterbruden 08

Ja det blir supersnyggt.. Vart lite sugen på ett haalsband till mig där

• Lunia

Jag tyckte också att stavaran för läckra! De där platta brickorna känns lite som de där militär brickorna!

• bruden08
    Lunia skrev 2008-03-09 11:21:26 följande:
    Jag tyckte också att stavaran för läckra! De där platta brickorna känns lite som de där militär brickorna!
    ja det är en stav som jag ska välja de var lite coola undra bara hur långa dom är?
  • Sirlgrid

Här köpte jag!
    www.alskadebarn.se

En stav med fyra sidor; mitt namn, hans, vårt datum och så kärlek.
    Blev så snyggt!!!

• bruden08

det var ju smart det kanske ska vara lite mer bröllopsbetonat,

Sirlgrid skrev 2008-03-09 15:33:52 följande:
    Här köpte jag!www.alskadebarn.seEn stav med fyra sidor; mitt namn, hans, vårt datum och så kärlek.Blev så snyggt!!!
  • bruden08

sen när jag tänker efter så kanske han inte vill gå runt med ett halsband med skriften kärlek på utan barnens namn vore okej
    han är ju ingen smyckeskille om man säger så men jag gillade vertkligen de här halsbanden

• Lunia

Min sambo är heller inte smyckes kille Men detta är nog något som han kunnat använda! Men det får bli våra namn och 2 sidor lediga för ev barn
    Men jag har beställt av min lillasyster som är silversmed! Det bara för att du startade denna tråden. Härmar dig!

• bruden08

det är ju bra när man kan få lite tips

Lunia skrev 2008-03-09 16:28:22 följande:
    Min sambo är heller inte smyckes kille Men detta är nog något som han kunnat använda! Men det får bli våra namn och 2 sidor lediga för ev barn Men jag har beställt av min lillasyster som är silversmed! Det bara för att du startade denna tråden. Härmar dig!
  • matildaochniklas

oh, det fanns ju massa fint på den sidan

Svar på tråden Kan man ge det som morgongåva?