• hanjoh

julibrudar vart är ni??

Jag är en glad tjej som inte varit medlem på BT så värst länge och jag känner att jag inte riktigt har kommit in i gemenskapen än.
    Jag skulle såååå gärna vilja skaffa nya bekantskaper.
    Jag vill också kunna ha några som jag kan bolla mina ideér med.
    Då slog tanken mig att det vore kul att snacka runt med de brudar som gifter sig samma månad som jag, självklart är ni andra också MYCKET VÄLKOMNA!
    Hoppas på en mycket trevlig tråd som INTE dör ut på en gång.

Ha en fortsatt go dag!

Låt tråden starta...

• Svar på tråden julibrudar vart är ni??
  • Maciebrud
    MrsDilley skrev 2008-03-14 01:44:10 följande:
    Jag fick ärva min mans farmors diamant. Gissa om jag blev jätte glad när min svärmor kom med diamanten och sa att vi får den. Det var en rund diamant, precis som jag ville ha!Min svärmor hade fått den av sin svärmor innan min man var född, hon hade haft den i ett kuvär i över 20 år!Diamanten hade trillat ur farmorns ring och den var borta i flera månader. En dag när de skulle städa akvariet hos en av sönerna så hittade de något som glimmade lite för mycket för att vara en sten. Det visade sig vara en diamant, de tror att någon av barn barnen hade hittat den på golvet och lagt den i akvariet. Så allt vi gjorde var att bestämma hur vi ville ha den i en ring. Jag valde den i en solitär sättning med vitt guld, jätte klassiskt och fint. Vi sparade in mycket pengar på att inte behöva köpa en diamant, och det är jätte roligt att ha en diamant med lite historia.
    Så fint=) Min svärmor skulle minsann heller låta den ligga kvar hos fiskarna än att ge den till mig...
  • hanjoh

hejsan kul med ringprat, ajg sak kolla imorgon på ring ska verkligen bli spännande...

ha en go dag!

• J G E

Hej här är en till som gifter sig 26 juli!
    Jag friade till min kille nu på skottdagen, så vi har inte varit igång med planeringen så länge....
    Men kyrka och präst är bokat och hindersprövningen postad, mat, lokal bestämd nu vill jag bara hitta min dröm ring och klänning.... spännande!

• Jen82

Oj de var tidig post av hindersprövningen, den e bara giltig i 4månader.
    Kram

• Sommarliv
    idag borde jag ha fixat med lägenheten våran.. nja det blev lite så man sökte musik...
    Mycke roligare..
  • Pumpkin

Ja det var verkligen tidigt att fixa med hindersprövning!

• niklasbivandefru

Igår kom våra inbjudnings och tackkort, dom blev super fina o tanken e att vi ska skicka dom i helgen men vi får se hur de blir me det.

• J G E

Ja då hinner vi ju gifta oss precis innan den går ut...hihi!
    Kände bara att jag måste få någonting av allt färdigt!
    Den är giltig fyra månder efter att dom godkänt och skickat tillbaka papperna...
    Har ni hittat era klänningar än?

• Pumpkin

Hoppas de inte är för snabba då

Jag köpte min klänning i augusti, så den är klar sen länge!

• Pumpkin

Skoj! Har du några bilder?

niklasbivandefru skrev 2008-03-14 15:53:01 följande:
    Igår kom våra inbjudnings och tackkort, dom blev super fina o tanken e att vi ska skicka dom i helgen men vi får se hur de blir me det.
Svar på tråden julibrudar vart är ni??