• hanjoh

julibrudar vart är ni??

Jag är en glad tjej som inte varit medlem på BT så värst länge och jag känner att jag inte riktigt har kommit in i gemenskapen än.
    Jag skulle såååå gärna vilja skaffa nya bekantskaper.
    Jag vill också kunna ha några som jag kan bolla mina ideér med.
    Då slog tanken mig att det vore kul att snacka runt med de brudar som gifter sig samma månad som jag, självklart är ni andra också MYCKET VÄLKOMNA!
    Hoppas på en mycket trevlig tråd som INTE dör ut på en gång.

Ha en fortsatt go dag!

Låt tråden starta...

• Svar på tråden julibrudar vart är ni??
  • Pyron

Det tror jag kan bli fint. Inte så vanligt tror jag, men fint.

• Pumpkin
    hanjoh: Det börjar bli vanligare och vanligare, och jag tycker det är jättesnyggt! Har själv funderat på det, men nej, det blir nog rött + rött.
  • Sommarliv

nja jag har en stålring o en med vitguld..
    Man väljer själv vad som man tycker om o passar..

hanjoh skrev 2008-03-11 11:18:51 följande:
    hoppas att alla mår bra idag!i helgen ska jag åka och kolla på ring, känns väldigt kul!tycker ni att det är konstigt att ha en röd guld och en vit guld?(jag har en vanlig slät röd guld som förlovning)vad tror ni??
  • hanjoh

ok, jag får väl prova mej fram så hittar jag nog något till slut, har funderat och jag tror att det blir bra!
    ha en go dag!

• Pyron

Klart att det blir.
    jag tror att det blir snyggt. Och när du provar så känner du ju om det känns rätt. Det är ju det som är det viktigaste.

• propp
    hanjoh skrev 2008-03-11 11:18:51 följande:
    hoppas att alla mår bra idag!i helgen ska jag åka och kolla på ring, känns väldigt kul!tycker ni att det är konstigt att ha en röd guld och en vit guld?(jag har en vanlig slät röd guld som förlovning)vad tror ni??
    Min förlovningsring är i rött guld, men vigselringen kommer jag ha i både rött och vitt guld. Halva ringen i rött och halva i vitt, 2 mm bredd av varje och sen 7 stenar i sicksack...hoppas på att det kommer bli fint i alla fall...har än så länge bara provat ringen utan stenar...den kommer att bli helt klar i mitten av april.
  • Aleta

Nykomling här som gifter sig 9:e juli = en onsdag.
    M2b fyller 40 dagen innan och det ska firas (jag får vara med på ett hörn, fyllde förra året). Vi tyckte att när vi ändå bjuder alla kan vi lika gärna gifta oss också...det blir fest i två dagar, ska bli mycket spännande att ordna.

hanjoh! Jag gifter mig 16 km från Lammhult hemma i min trädgård.

• Maciebrud

hanjoh: jag ska också ha en i vitt guld som vigslering. Min förlovningsring är en rak i gult guld. Om man blandar kan man ju ha det till allt,även silver=) Tänkte nog runda kanterna lite på dom däremot. Raka kanter är snyggt men obekvämt.

• Aleta

Jag kommer också att blanda vitt och rött guld. Den gråblå diamanten på bilden ska infattas i vitt guld för att framhäva färgen, men resten av ringen blir i rött guld.

• hanjoh

För det första vill jag hälsa all nykolingar varmt välkomna!
    Tack för att svar angående ring kul diskussion!

Maciebrud: vilken tur att du sa det, jag hade nämligen tänkt att göra kanterna på min ring ganska raka (de är nu helt runda, skönt javisst)
    däremot är det svårt att hitta någon som passar bra till eftersom att de flesta ringar har hyffsat raka kanter.

Aleta: vad roligt att du gifter dig i närheten då kasnke du vet vart jag gifter mig??

vad KUL att denna tråd går så bra!

Svar på tråden julibrudar vart är ni??