• FrökenK

Vart förlovade ni er?

Jag undrar hur er förlovning gick till, när? var? hur?

Jag och min pv planerar att förlova oss efter 3 år, kanske på 3-årsdagen. Vi funderar även på att göra det i samband med en resa, kanske till NY. Vi har börjat titta på ringar, men inte kunnat bestämma oss.

• Svar på tråden Vart förlovade ni er?
  • Jamie07

Vi förlovade oss på Bali på en fin resturang vid stranden vid solnedgång 16 juni -07, Nu åker vi i maj och gifter oss i New york i cenral park, har bokat amerikans vigselförättare samt svenska fotograf, det blir vi två och våran 3 mån (då 5 mån)son

Det ska bli sååååå kul,

funderade på giftermål på empire state buildning men central park är så vacker

• Bling75

Vi förlovade oss i slottsträdgården i Madrid mitt i natten. Det var i november 06, i juni blir det bröllop.

• dimma

En stilla natt på en bergstopp under midnattssolen.

Oförglömligt.

• pniiina88

vi förlovade oss en tidig morgon i slottsparken i madrid för ett år sedan (2 mars 07) de var fantastiskt!

• Cajsa Magnus

Jag friade till min blivande make på bilprovningen i år på alla hjärtansdag. Genom att be bilprovningen ändra text på displayen.
    Sedan blev det SPA, träning och middag...supernice dag..

• generalskan

Vi förlovade oss under en Finlandskryssning 23 november 2007 och vi gifter oss om 1½ vecka 15 mars

• Indil

Hemma i vardagsrummet 11 oktober 2007 (någon vecka innan vår 3-årsdag).
    Inte ett dugg romantiskt

• Fröken förväntan

Jag blev friad till på en liten restaurang i Paris .... åh ljuva minnen

• Karfpåklubben

Blev friad till på Dominikanska Republiken -03. Vi satt i ett litet lusthus nere vid havet sent en kväll och drack skumpa när han "popped the question". Jag var helt oförberedd eftersom vi innan vi åkte sa att vi inte skulle förlova oss där eftersom det är en sån klyscha. Men det blev det inte och det är den bästa dagen i mitt liv.

• MissDoe

Vi förlovade oss vid Vindelälvens strand i snålblåst och kyla den 28/5 -05.. frieriet kom överraskande den 16/2 -08 i sängen efter att vi sagt go'natt.

Svar på tråden Vart förlovade ni er?