• lollan82

billig tärnklänning

hej jag söker billiga tärnklänningar.
    samt att de behöver inte vara så speciellt då det ska vara enkel klänning och inte ta blicken från mig bruden haha

• Svar på tråden billig tärnklänning
  • furillen

verkligen superfin! har också en gravid tärna.. men jag kunde inte hitta den när jag försökte klicka mig fram via hemsidan.

• lollan82

min tärna kommer ha fött 3 v innan så behöver nått sånt

• Långö2008

MIn tärna ringde affären och den var slut och skulle tas bort på hemsidan

Bara för att man äntligen hittat någon fin!!

• Långö2008

Den finns i lager nu igen

Dock inte i strl M.

• furillen

åh. ska genast maila länken till min tärna! :)

• furillen

förresten. det finns också tärnklänningar på bridal outlet i ropsten. www.bridaloutlet.se. iofs mycket dyrare än de ni tipsat om här men riktiga festblåsor för kring 1500-2000. och också brudklänningar... jag köpte min där :)

• 040409

var hittar man billiga och snygga lite längre klänningar? Min ena tärna känner sig inte så bekväm i korta klänningar, hon vill dessutom kunna dölja lite fulare skor då hon måste ha specialskor pga fotproblem. Dessutom kan det va kallt i böran av april...

• lollan82

spanar vidare då jag inte hittat ännu.. alla tips är bra tips

• Robina67

är ute efter fina, inte så dyra, tärnklänningar till flickor i åldern 10-12 år, till höstbröllop
    Förslag?

• Kärlek ger näring åt själen

Jag är likadan.. min tärna vill också ha en hel klänning

Jag såg iofs på GoJane.com att de hade några fina lång klänningar.. Om man vill beställa ifrån Usa

040409 skrev 2008-05-23 16:49:37 följande:
    var hittar man billiga och snygga lite längre klänningar? Min ena tärna känner sig inte så bekväm i korta klänningar, hon vill dessutom kunna dölja lite fulare skor då hon måste ha specialskor pga fotproblem. Dessutom kan det va kallt i böran av april...
Svar på tråden billig tärnklänning