• lollan82

billig tärnklänning

hej jag söker billiga tärnklänningar.
    samt att de behöver inte vara så speciellt då det ska vara enkel klänning och inte ta blicken från mig bruden haha

• Svar på tråden billig tärnklänning
  • Niccisen

www.hiphopboutique.com ska jag beställa mina från... Dollarn är ju låg så:P Den enda nackdelen är att det kan vara klurigt med storlekar och man kan få betala tull.. Men enligt min uträkning blir det trots det billigare att köpa de från USA än hyra/köpa de i Sverige.

• Juni2009

Johnika

Måste fråga dig... om man klicka på en klänning då ser man 2 olika pris.
    Vad är rätt? Uppe eller nere??

Tacksam om du kan svara för jag hittar några bra klänningar till tärnor...

• Sommargrönt

Vero Moda och VILA har jättefina enkla klänningar. Jag har köpt till min brudtärna där. Finns i champagne, grå, rosa mm. Ofta axelbandslösa och knälånga, ibland med någon liten brodyr på.

• sofili

kolla på VILA, min tärna ska ha en klänning från VILA (finns bild i mitt galleri)den kostade 499.-..

• lollan82

oj oj oj ja vad fina klänningar

• stinakina

Denna klänningen ska min bonusdotter ha...jättefin klänning!!

Anettan73 skrev 2008-03-02 16:26:49 följande:
    Några här på BT har beställt från halens.. Den var ssså fin...Den e jätte fin..www.halens.se/ProductPage.aspx
  • Långö2008
    saragran skrev 2008-04-28 13:35:43 följande:
    det beror iofs hur billigt du tycker billigt är, men den här superfina klänningen för 499,95kr har jag köpt till mina tärnor, den ena är gravid men den andra inte - klänningen är en mammaklänning men funkar precis lika fint för dom utan mage!! :)www.4mom.se/ProductPopup.aspx
    Åh den klänningen vill jag ha till min gravida tärna Problemet var att den inte fanns i lager. Kunde inte läsa något om klänning skulle komma in igen. Vet du hur det funkar??
  • lollan82

ja den är kanon fin undrar oxå om den kommer in igen

Svar på tråden billig tärnklänning