billig tärnklänning
hej jag söker billiga tärnklänningar.
samt att de behöver inte vara så speciellt då det ska vara enkel klänning och inte ta blicken från mig bruden haha
hej jag söker billiga tärnklänningar.
samt att de behöver inte vara så speciellt då det ska vara enkel klänning och inte ta blicken från mig bruden haha
ellos.se har fina klänningar. Kolla in Theo och Pauline på den sidan...
men det är ju barnklänningar till näbbar!
Sorry , tänkte helt fel...
Det stämmer , jag är aningen trött idag....
www.gojane.com/formals.html
Vet inte hur mycket du tycker billig är.
Här finns en del men de måste skickas från USA.
Vet att jag sett massor med fina tärnklänningar nånstans , ska se om jag kan hitta det...
Några här på BT har beställt från halens.. Den var ssså fin...
Den e jätte fin..
www.halens.se/ProductPage.aspx&mid=61
Smart med Halens... Kolla Ellos , Josefssons och H&M med...
Kanske finns nåt enkelt , billigt , fint där...
Eller hur vill du ha klänningarna??
Typ enklare balklänningar eller vanliga???
Har ett superbra tips på var finna fina billiga tärnklänningar. Jag ska själv vara tärna i pingst och beställde min klänning från www.thcfashion.com/ Tog ca en månad att få klänningen och den var superfin och välgjord, pris 488:- med allt (art. nr a50-08, ser ut som på bilden)! Räkna dock med att tull kan tillkomma (jag behövde inte betala det) då den skickas från Thailand + kolla storlekarna ordentligt och ta hellre en större så du kan sy in den ifall det inte funkar. Lycka till!!
det beror iofs hur billigt du tycker billigt är, men den här superfina klänningen för 499,95kr har jag köpt till mina tärnor, den ena är gravid men den andra inte - klänningen är en mammaklänning men funkar precis lika fint för dom utan mage!! :)
www.4mom.se/ProductPopup.aspx
Vila har mkt fint.
johnika:det va mkt fina klänningar på sidan du rekomenderade :) hur va storlekarna?vad har du i avnliga fall o vilket valde du? (om man får vara nyfiken)letar efter en aftonklänning till festen på vårat bröllop o där fanns en svart som jag gillade :)