Vårstabruden skrev 2008-03-02 01:08:17 följande:
Sokkerkakan: Ja, jag har oxå lite strul med en av mina redan bestämda tärnor så jag vet verkligen vad du går igenom Men du måste ändå utgå ifrån dig och din m2b och vad ni vill! För det låter på dig som om du eg inte vill ha så många tärnor utan bara funderar på det för att inte såra nån och då tycker jag att det är av "fel" orsak. Det är din dag och då måste det kännas ok för dig! Om din vän förutsätter att hon ska vara tärna utan att du sagt det är det ju faktiskt hennes problem kan jag tycka. Hårt sagt kanske men hon har ju faktiskt inte ens brytt sig om att kolla hur ni ville ha det först utan tar för givet att hon är självskriven, låter lite nonchalant i mina öron. Det ska inte du ha dåligt samvete för! Gör det som känns bäst för dig och din blivande så kan du med stolthet och värme se tillbaka på er bröllopsdag!Hur du än bestämmer dig för att göra tror jag säkert att dina vänner förstår, bara du förklarar för dem!Lycka till!
TACK!

det är precis som du säger, och nu har jag förklarat för henne att tärna eller inte så kommer hon iaf ha en stor betydelse inför och under mitt bröllop. Känns skönt.. har inte slutgiltigt bestämt hur jag gör.. är ju inte förrän sommar 2009 så det är ingen brådska. Tack för era tips och lycka till med planeringen av bröllopet!