• Sandra86

Titan- och stålringar

Jag har fastnat för att ha titan- eller stålringar. Är det någon som har tips på andra sidor än vigselbutiken som har sånna?

/Ny inom detta område

• Svar på tråden Titan- och stålringar
  • 20080301

Jag har en titanring som förlovningsring och en stålring som vigselring (eller ja i morgon är det min vigselring) vi köpte dom på gulsfynd är jättnöjd med dom

• streckgumman

Jag vill inte vara negativ men jag hade en kompis som hade titanringar men ett år efter förlovningen så hade de tappat lysten och såg jättetråkiga ut. tänkte bara säga det innan du har köpt några.

• Sandra86
    streckgumman skrev 2008-03-05 18:58:52 följande:
    Jag vill inte vara negativ men jag hade en kompis som hade titanringar men ett år efter förlovningen så hade de tappat lysten och såg jättetråkiga ut. tänkte bara säga det innan du har köpt några.
    Ojdå.. Tack för varningen!
  • Sommarliv

Jag har stålring o haft den i 2 1/2 år.. Den är lika fin som dagen jag tog på mig den..
    Dock kan man inte göra den störe elle mindre.. Men jag älskar min.. Den har också 22 små diamanter..
    Så köp den ringen du älskar..

• jeslin
    streckgumman skrev 2008-03-05 18:58:52 följande:
    Går det inte att putsa upp titanringar??

Funderar oxå på titan dom är snygga som få..

Blir dom lätt repiga?
  • GME76   080802

Har haft min titanring från titanringar.com sen augusti och är jättenöjd. Visst blir den mattare efter ett tag men det har min sambos vitguldring också blivit.
    Jag rekommenderar absolut titanringar.com . Och självklart kan man putsa upp dem igen .

• pallesj

min förra förlovningsring var titan och de blir lätt tråkiga o faktiskt lätt repiga o att det går "små flisor av de" Samma kan jag säga om stålring Har det nu och redan efter 3 mån är den både jätte repig och har gått av små flisor så det är stora repor.
    Liten varning bara
    En vigselring vill man ju ska hålla hela livet, Vi var oxå inne på att fortsätta på stål men ångrade oss när vi insåg att guld är lite bättre

• jeslin

GME76 080802 skrev 2008-03-06 12:39:52 följande:

Har haft min titanring från titanringar.com sen augusti och är jättenöjd. Visst blir den mattare efter ett tag men det har min sambos vitguldring också blivit.Jag rekommenderar absolut titanringar.com . Och självklart kan man putsa upp dem igen .
    Det lutar nog åt det hållet ska inte läsa massa negativt om titanringar mer blir bara osäker;-D
  • jeslin
    pallesj skrev 2008-03-06 12:42:51 följande:
    min förra förlovningsring var titan och de blir lätt tråkiga o faktiskt lätt repiga o att det går "små flisor av de" Samma kan jag säga om stålring Har det nu och redan efter 3 mån är den både jätte repig och har gått av små flisor så det är stora repor. Liten varning baraEn vigselring vill man ju ska hålla hela livet, Vi var oxå inne på att fortsätta på stål men ångrade oss när vi insåg att guld är lite bättre
    suck jag skulle ju inte läsa...
Svar på tråden Titan- och stålringar