• Mrs G to be

Någon mer som lääääängtar...?

Åh... vad jag längtar...! 21 juni gifter vi oss och jag tycker att det ska bli helt underbart! Jag gissar att BT är fullt av andra lääääängtande människor, så jag tänkte vi kunde dela med oss av vad det är vi ser fram emot mest. Det kan vara kring cermonin, att vara gift, klädval... ja allt!

Jag ser nog allra mest fram emot (förutom att jag gifter mig med mitt livs kärlek) att få bära vigselringen med hans namn i och riktigt känna att jag är hans fru. Jag ser också riktigt fram emot att byta till hans efternamn.

• Svar på tråden Någon mer som lääääängtar...?
  • 20080301

Tack så mycket
    Nej ingenting faktiskt... ellr jo att min mamma inte ska kunna uppföra sig....

• Mrs G to be

*Fniss*!

20080301 skrev 2008-02-29 08:26:15 följande:
    Tack så mycketNej ingenting faktiskt... ellr jo att min mamma inte ska kunna uppföra sig....
  • 20080301

Man vet aldrig med henne. Hon är nykterist så det är inte där problemet ligger, utan mer i hennes personlighet.

Mrs G to be skrev 2008-02-29 08:29:15 följande:

*Fniss*!
  • Mrs G to be

Ajdå, tror du att hon kommer att skämma ut sig (och dig)? Kanske du skulle "utse" någon som kan hålla lite koll på henne...

• 20080301

Jag är hundra på att hon kommer att skämma ut både mig och sig själv och alla andra

Mrs G to be skrev 2008-02-29 08:39:19 följande:

Ajdå, tror du att hon kommer att skämma ut sig (och dig)? Kanske du skulle "utse" någon som kan hålla lite koll på henne...
  • starchick

Här är en till som längtar nåt oändligt mycket Känns som dagarna verkligen segar sig fram och dagen aldrig kommer infinna sig gifter mej 31 maj! Sover dåligt på nätterna för jag tänker på det så mycket, och sitter och dagdrömmer på jobbet hahah

• lycklig78

Jag lääääängtar. Det ska bli så kul!

• bröllop080719

Jag längtar också, supermycket! Har aldrig känts så långt till juli

• Nalle Puh 40

Jag längtar mest efter att få berätta det för alla men eftersom det är så nytt så ska vi vänta lite men jag spricker snart...

• Mrs G to be

Förstår inte hur du klarar att hålla tyst. :-0 Jag tror vi hade ringt runt till alla de närmaste inom 5 min. Alla andra ringde vi dagen därpå!

Nalle Puh 40 skrev 2008-03-04 07:47:09 följande:

Jag längtar mest efter att få berätta det för alla men eftersom det är så nytt så ska vi vänta lite men jag spricker snart...
  • PatricSusanneS

Längtan är enorm... vi båda har velat gifta oss för längesen men måste vänta av olika skäl. Det är helt okej och det gör längtan än större, ganska underbart oxå med den ganska långa väntan för vår del. Varje del i planeringen är ett kapitel för sig. Vi båda fixar, tänker o pratar,varje minut är magisk så längtan är för oss något helt positivt.

• FruGrahn

Jag längtar och väntar oxå min karl längtar med, bara det gör ju att hela grejen ska bli ennu roligare, man är 2 om det!

Men sen då??
    När vi gjort detta!?

Man får väl fira bröllopsdagarna festligt!

• ohlala

jag längtar sååååå mycket! och det jobbigaste är att inte vi vill berätta än...

• Champis_Sanna

Jag både längtar och känner att det går för fort. Nervös redan och det är nästan 2 månader kvar

• Nalle Puh 40
    ohlala skrev 2008-03-05 09:16:24 följande:
    jag längtar sååååå mycket! och det jobbigaste är att inte vi vill berätta än...
    Vet hur det känns, vill berätta det för hela världen men vi ska vänta lite...
Svar på tråden Någon mer som lääääängtar...?