• Mrs G to be

Någon mer som lääääängtar...?

Åh... vad jag längtar...! 21 juni gifter vi oss och jag tycker att det ska bli helt underbart! Jag gissar att BT är fullt av andra lääääängtande människor, så jag tänkte vi kunde dela med oss av vad det är vi ser fram emot mest. Det kan vara kring cermonin, att vara gift, klädval... ja allt!

Jag ser nog allra mest fram emot (förutom att jag gifter mig med mitt livs kärlek) att få bära vigselringen med hans namn i och riktigt känna att jag är hans fru. Jag ser också riktigt fram emot att byta till hans efternamn.

• Svar på tråden Någon mer som lääääängtar...?
  • Pumpkin

Jag ser självklart mest fram emot att gifta mig med mitt livs kärlek, men utöver det så är det nog bröllopsresan som jag längtar mest till just nu

• AnnaochHenrik

Jag längtar vansinnigt mycket! Längtar efter allt bröllopet innebär! Att få bli tillfixad och snyggare än någonsin, fotograferingen, själva vigseln när det blir vi, att få ringen på fingret, att få fira med släkt och vänner hela natten lång.... Men mest längtar jag efter att vakna upp dagen efter bröllopet bredvid MIN MAN

• Nikajo

Jag längtar också efter allt. Att bli fin, att få bära klänningen, festen, bröllopsnatten, och resan!

• MissieA

Ooooooh!!! Jag fifter mig sommaren 2009 och längtar redan. Längtar till den dagen då vi två blir ett och då all planering blir färdig och vi båda är stolt över det vi har gjort och lääängtar till en rolig dag med våra nära och kära som firar ooss.. LÄÄÄNGTAR

• pandis2405

Jag längtar också jättemycket! Att få stå framme vid altaret tillsammans, träffa alla nära och kära på en jättetrevlig fest, och direkt dra iväg med min nyblivne make till Toscana!
    Knappt tre månader kvar...

• avil

Ja,jag längtar!!
    efter att få åka på vår resa o gifta oss i smyg...
    men det är så länge kvar för oss.
    15 sep.

• Mrs G to be

Nu är vi en dag närmare... ;)

• 20080301

I morgon är det min tur att bli fru =)

• Mrs G to be

Åååhh... så pirrigt och härligt det måste vara nu då. LYCKA TILL och hoppas att du får en superdag! Något du är nervös för?

Svar på tråden Någon mer som lääääängtar...?