Ohhh jag tycker att klänningen är underbar, nästan så att jag blir sugen själv
Jag tycker inte att den blir FÖR fin, man gifter sig ju bara en gång (förhoppningsvis
)
Själv tänker jag byta om uppe på Arlanda, både innan och efter vigseln, innan för att jag säkert skulle lyckas smutsa ner mig, är inget bra på att ha vita kläder
och efter för att jag vill ha något bekvämt på mig när vi flyger o så vill jag inte bli allt för ut tittad, folk kommer nog ändå kolla på mig när jag kommer med brudfryser med pärlor i o uppsminkad inför en flygning
Har tyvärr inte kunnat hitta klänningen, men kommer säkert hitta någon annan, kanske snarlik närmre sommaren, tänkte kolla framåt studenten, då brukar det ju finnas mycket fina klänningar.
Kul att kolla på ringar, vi har oxå pratat om att göra det under lång tid, men vet inte riktigt hur vi ska få tid
Hurdan ring vill du/ni ha då? Ska ni ha ringar båda två?
Jag har alltid tänkt mig en slät ring med bara en sten i, men har nu börjat fundera på en ring med en rad av stenar istället, får väl se vad man hittar. Min sambo vill oxå ha ring så till honom blir det nog en slät som passar till förlovningsringarna.
Usch har blivit helt besatt av den här sidan, sitter här o glor istället för att plugga... inte bra