• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • fitforfight

tiden går ju så snabbt!! jag funderade på det där med solsprayningen? när jag kollade upp det sist så sa dom att man skulle spraya sig två ggr med några dagars mellanrum för att få det jämt. Var gör du det någonstans? (sen har jag hört att det färgar av sig,fast det kan ju va olika produkter)

helenaoandreas skrev 2008-05-13 20:27:58 följande:
    så ar man äntligen klar med vigselprogrammen. i morgon är vår sista dag man kan anmäla sig till bröllopet, alla kunde hitintills utom ett par. så nu kan man fila fördigt på bordsplaceringen. har även i dag ringt och bokat solsprayning till dagen innan, man är ju inte fåfäng ... haha. så allt ser ut att flyta på, i morgon är det bara en månad kvar, shit det går så snabbt. hoppas att alla era planer går som dem skall.
  • Pidis

Hej. Vad kul att allt går som planerat.
    Jag ska fixa mina naglar samtidigt som du ska göra dig i ordning
    Ska bli kul att få se dig.
    Ja tiden går fort när man har fullt upp.
    Känner det här också. Fast inte inför bröllopet ännu

helenaoandreas skrev 2008-05-13 20:27:58 följande:
    så ar man äntligen klar med vigselprogrammen. i morgon är vår sista dag man kan anmäla sig till bröllopet, alla kunde hitintills utom ett par. så nu kan man fila fördigt på bordsplaceringen. har även i dag ringt och bokat solsprayning till dagen innan, man är ju inte fåfäng ... haha. så allt ser ut att flyta på, i morgon är det bara en månad kvar, shit det går så snabbt. hoppas att alla era planer går som dem skall.
  • Pidis

Idag ska vi titta på en bostadsrätt
    En 6á på 137 kvm2
    Ska bli kul
    Sen så har jag nog hittat en ny bil som jag ska köpa.
    Bra födelsedags present till sig själv ha ha ha
    Ska bli skönt med en mindre och billigare bil.

• september2008

oj så stor bostadsrätt. vart ligger den? han man se den på nätet? *nyfiken*

hur går det förresten med viktnedgången?

Pidis skrev 2008-05-14 07:09:35 följande:
    Idag ska vi titta på en bostadsrättEn 6á på 137 kvm2Ska bli kulSen så har jag nog hittat en ny bil som jag ska köpa.Bra födelsedags present till sig själv ha ha haSka bli skönt med en mindre och billigare bil.
  • Ida Halmstad

Hallojs, ja här e det ett tag sedan man var. Hoppas att allt är bra med er, här e det lugna gatan, kunde ju vara bättre tycker jag vid detta laget men man får väl inte ha bråttom.

september 2008- sorry att jag inte svarat på ditt mes. Huset va verkligen super duper fint, vi ska på den andra visningen imån och titta igen. Man kan ju inte bestämma sig efter en visning, känns inte ok tyckert jag. Sen får vi se hur många som e med i budgivningen. Vi tyckte iaf om det.

Hoppas att allt e bra med er, kram

• september2008

det är lugnt att du inte svarat
    jag tänker på dig varje gång jag kör förbi. spännande att gå dit en gång till.
    såg du förresten i mitt sms att min tjejkompis pojkvän känner dig, christian calvert världen är bra allt liten

Ida Halmstad skrev 2008-05-14 09:24:42 följande:

Hallojs, ja här e det ett tag sedan man var. Hoppas att allt är bra med er, här e det lugna gatan, kunde ju vara bättre tycker jag vid detta laget men man får väl inte ha bråttom.september 2008- sorry att jag inte svarat på ditt mes. Huset va verkligen super duper fint, vi ska på den andra visningen imån och titta igen. Man kan ju inte bestämma sig efter en visning, känns inte ok tyckert jag. Sen får vi se hur många som e med i budgivningen. Vi tyckte iaf om det.Hoppas att allt e bra med er, kram
  • Pidis

Japp klart att det finns en läng dig
    w4.objektdata.se/pregen/398/OBJ16578_901681398/wp.htm

Vi får väl se vad sambon tycker
    Han vet ju itne om han får jobba kvar eller ej.
    Inte fören efter september men som det ser ut nu så har vi lånelöfte från banken på lite mer än vad det kostar.
    Får se.

september2008 skrev 2008-05-14 09:09:39 följande:
    oj så stor bostadsrätt. vart ligger den? han man se den på nätet? *nyfiken*hur går det förresten med viktnedgången?
  • Ida Halmstad
    september2008 skrev 2008-05-14 11:02:06 följande:
    det är lugnt att du inte svarat jag tänker på dig varje gång jag kör förbi. spännande att gå dit en gång till.såg du förresten i mitt sms att min tjejkompis pojkvän känner dig, christian calvert världen är bra allt liten Ida Halmstad skrev 2008-05-14 09:24:42 följande:
    ja världen e allt bra liten :) !!! Kör du förbi huset i getinge varje dag? eller vad menade du? Ett vitt tegel hus!
  • september2008

ja om det är rätt hus så kör jag förbi två ggr om dagen det ligger väl i en kosning med vårdcentralen som granne?

Ida Halmstad skrev 2008-05-14 12:10:31 följande:

ja världen e allt bra liten :) !!! Kör du förbi huset i getinge varje dag? eller vad menade du? Ett vitt tegel hus!
  • Pidis

Hej hallå.
    Det blir ingen bostadsrätt nu i alla fall. Man måste verkligen renovera allt inomhus. Byta kyl/frys, tvättmaskin, diskmaskin. Måla om och tapetsera om alla rum. Fixa badrummet på övervåningen. (mögelskadat) mm mm mm
    Inte direkt det vi vill ha.
    Men man måste ju titta.

Fick sms från han med bilen igår. Då hade han ångest då han hade fått ett erbjudande av en annan på 5000:- mer, Men han har ju lovat den till mig och jag tror att han fattade att man inte kan hålla på att ändra sig. Han hittat dock inte ägarbytes pappret. Det var hans pappas bil (som har avlidit) Så inte lätt att veta var han hade sina papper.
    Men ska förhoppningsvis hämta den i helgen eller på måndag. Har bara ingen som kan hänga med. Inte lätt att ta med 2 bilar hem själv. Ha ha ha ha.
    Får klura på det idag.

Ha en bra dag Kramiz

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar