• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • september2008

allt för dig darling *fniss*

Ulvatorp skrev 2008-04-25 08:35:31 följande:
    Tyvärr kan jag inte då...conny är inte hemma så jag har kidsen. Men om det bara hänger på mig så kan ni åka den 3:e så kan jag fixa mina bilder senare (blink blink till Jennie...).Vad var det dom tog för löshåret där du köper?
  • fitforfight

jag minns faktiskt inte vad det kostade, men det som är bra där är att man brukar kunna köpa halva paket. Han har ingen hemsida heller så man måste gå till butiken. Det finns ju några stycken håraffärer i malmö så man kan ju gå runt å kolla lite.

Rent spontant skulle jag säg att det är bättre att du följer med för ditt bröllop ligger närmre i tiden.

Vi hinner nog med en fotografering till innan det är dax för Idorna

Eller vad säger du Pidis?

Måste ju börja sätta ihop lite outfits nu ju hur många bilder ska man ha i albumet tycker ni?

Det e bra om ni letar upp snygga bilder och skriver ut dom så ni kan visa dom för Mats.
    jag har en egen mapp på datorn nu med porriga bilder

Jag skulle vilja ta en bild där jag sitter mer eller mindre naken på en stol med tinnys guitarr framför mig mellan benen ,men hur fan ska jag kunna smuggla ut den ?

Ulvatorp skrev 2008-04-25 08:35:31 följande:
    jag minns faktiskt
    Tyvärr kan jag inte då...conny är inte hemma så jag har kidsen. Men om det bara hänger på mig så kan ni åka den 3:e så kan jag fixa mina bilder senare (blink blink till Jennie...).Vad var det dom tog för löshåret där du köper?
  • Pidis

Go fore it girls säger jag
    Ja jag har ju nästan ett helt år på mig.

Fan vad sur jag är
    Fick stenskott på rutan på väg till jobbet idag. Faaaaaaaaaan
    Kostar ju multum att byta även om man är försäkrad minimum 1200:- Blir så ledsen specielt när man ska ha gäster nästan hela Maj månad.Men karln fick 10000:- mer än mig denna månaden så får väl fjäska lite där

Ha det

• fitforfight

jag pratade med Mats nu och han kan fota 17/5 efter kl 16.00

Dom skulle ha en fototräff där med 50 modeller och en massa fotografer frem till strax innan 16.00 Han tyckte vi kunde varit med på träffen ,men jag sa att ni nog inte vill det ,har jag rätt ?

• september2008

vi har nog en gitarr annars om du inte kan smuggla ut den. eller så frågar du någon kompis som han skulle kunna tänka sig att låna ut den till och så ber du han fråga om han får låna den. så tar du den från han i stället...hängde du med eller blev det för virrigt???

jag vet inte alls hur jag vill bli fotad. får kolla lite på nätet.

fitforfight skrev 2008-04-25 09:37:01 följande:
    jag minns faktiskt inte vad det kostade, men det som är bra där är att man brukar kunna köpa halva paket. Han har ingen hemsida heller så man måste gå till butiken. Det finns ju några stycken håraffärer i malmö så man kan ju gå runt å kolla lite. Rent spontant skulle jag säg att det är bättre att du följer med för ditt bröllop ligger närmre i tiden.Vi hinner nog med en fotografering till innan det är dax för Idorna Eller vad säger du Pidis?Måste ju börja sätta ihop lite outfits nu ju hur många bilder ska man ha i albumet tycker ni?Det e bra om ni letar upp snygga bilder och skriver ut dom så ni kan visa dom för Mats.jag har en egen mapp på datorn nu med porriga bilder Jag skulle vilja ta en bild där jag sitter mer eller mindre naken på en stol med tinnys guitarr framför mig mellan benen ,men hur fan ska jag kunna smuggla ut den ?
  • fitforfight

mats hade oxå en annrs så dt löser sig

september2008 skrev 2008-04-25 10:33:03 följande:
    vi har nog en gitarr annars om du inte kan smuggla ut den. eller så frågar du någon kompis som han skulle kunna tänka sig att låna ut den till och så ber du han fråga om han får låna den. så tar du den från han i stället...hängde du med eller blev det för virrigt???jag vet inte alls hur jag vill bli fotad. får kolla lite på nätet.
  • september2008

för min egen del så låter det som ett bra beslut

fitforfight skrev 2008-04-25 10:30:19 följande:
    jag pratade med Mats nu och han kan fota 17/5 efter kl 16.00Dom skulle ha en fototräff där med 50 modeller och en massa fotografer frem till strax innan 16.00 Han tyckte vi kunde varit med på träffen ,men jag sa att ni nog inte vill det ,har jag rätt ?
  • fitforfight

svincool ju!!! det hade jag lätt gjort ,men det blir ju studiobilder och det passar nog inte in där . Det måste nog va lite råare miljö. Där fanns en bild med en som hade spets framför ögonen som dom hade klippt hål i . Det ska jag göra. Sen ska jag köpa lite tyll så man kanske kan ha till något

september2008 skrev 2008-04-25 14:58:49 följande:
    fitforfight-om du vill ha tips till riktigt snuskig secret box bild så kolla denna bild www.mwphoto.fotosidan.se/viewpic.htm
  • fitforfight

Vi har bokat vår resa till "Mallis" och betalt anmälningsavgiften .vi skulle åka den 26/5 och komma hem 21.00 den 2/8.
    Igår va Tinnys mamma här å säger
    - ja och så ska ju Jhonny gifta sig den 2/8 !!! eeeeee what!!

Jag visste ju att dom skulle gifta sig ,men inte just då . Dom kanske har sagt det ,men man e ju så uppe i sitt eget.

I vilket fall som helst så gick det smidigt att byta datum så vi kommer hem dagen innan deras bröllop och resan blev 1500 billigare oxå

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar