• Hullda

Fria för 3:e gången?!?!?!?

Hej! Som ni förstår har jag redan friat 2 ggr. Då har inte sagt "JA!!!! men inte heller "nej". Jag vet att min sambo vill, men han säger att det är vi ialla fall o dyl argument. Dessutom vill han inte stå i centrum. Det är det värsta han vet! Det kan jag förstå. Tänkte chansa en 3:e gång och förklara att det behöver inte bli stort ang. bröllopet. Bara han och jag.. t ex ute vid stugan. Ang. bröllopet alltså! Det vore mysigt tycker jag. Vi är vuxna med förhållanden bakom oss. Vi har egna barn och ska inte ha några gemensamma. Vi äger inga fastigheter tillsammans så jag kan inte ta upp det som argument heller.
    Vad tycker nì? Ska jag chansa en gång till eller ge upp?

• Svar på tråden Fria för 3:e gången?!?!?!?
  • Hullda

Tack för alla "tummar"! Jag berättar sen hur det gick.

• Hullda

"Jag är inte så negativ. Jag vill att vi pratar mer i helgen". Jag blev jätte glad, och kommenterade med frågan: "då säger du ju inte nej?" Nej, svarade han, jag säger inte nej.
    Så blev diskussionen igår kväll ... till slut. Han sa´ att han bara har hunnit tänka på min fråga i "korta stunder" för att han har så mycket att göra på jobbet, och när han kommer hem är han sååå trött. Jag förstår det, för så är det. Så... nu är det bara att vänta på helgen för att få veta hur han tänker. Det mest positiva just nu vore om han sa´ "ja" och att vi t ex kanske kan bestämma t ex "nästa år". Det jobbigaste vore "ja", men jag vet inte när! Fast jag skulle ju kunna gifta mig med honom NU! ha ha ha .... Men ärligt talat så är hans svar om att han inte är så negativ, det mest positiva svaret jag fått hittills! ;D Vi ska bort i helgen, så jag ska fråga om vi ska ta med champagnen som vi inte drack sist!

• Thailand 08

Men vad kul.Lycka till i helgen :)

• Mrs G to be

Vad glad jag är för din/er skull!

Har hoppats så mycket att du ska få ditt ja - och det verkar ju lovande!

• amor aeternus

Vad glad jag blir för dig!!! det är som du sa inte ett nä...

• Originalrosen

Ha en trevlig helg och hoppas att ni får möjlighet att prata igenom detta så att ni bägge blir nöjda.

• matildaochniklas

Jag är glad för din skull! Hoppas att ni får en bra helg!

• Hullda

YES YES YES YES YES !!!!!!! Är det någon som vill veta hur det gick ?!?! fniss...

• 14/6-08

ja hur har det gått blir det nåt bröllop eller

Svar på tråden Fria för 3:e gången?!?!?!?