• Hullda

Fria för 3:e gången?!?!?!?

Hej! Som ni förstår har jag redan friat 2 ggr. Då har inte sagt "JA!!!! men inte heller "nej". Jag vet att min sambo vill, men han säger att det är vi ialla fall o dyl argument. Dessutom vill han inte stå i centrum. Det är det värsta han vet! Det kan jag förstå. Tänkte chansa en 3:e gång och förklara att det behöver inte bli stort ang. bröllopet. Bara han och jag.. t ex ute vid stugan. Ang. bröllopet alltså! Det vore mysigt tycker jag. Vi är vuxna med förhållanden bakom oss. Vi har egna barn och ska inte ha några gemensamma. Vi äger inga fastigheter tillsammans så jag kan inte ta upp det som argument heller.
    Vad tycker nì? Ska jag chansa en gång till eller ge upp?

• Svar på tråden Fria för 3:e gången?!?!?!?
  • EvelinaK

Hur går det Hullda? Har svarat ännu?

• Hullda

Ännu så länge inte ett ljud eller den minsta "hint". Jag väntar också med spänning. Väntar och väntar och ...
    becky79: Jag förstår inte vad du menar? Jag planerar inget. Jag fantiserar mest. OM han säger "ja" ska vi naturligtvis planera tillsammans. Men jag vet ju att han inte vill gifta sig i kyrkan och inte vill "stå i centrum" så tror jag att han skulle tycka att mina ideér inte är så tokiga. OM... utifallatt... han säger "ja". Weeee.. inte så många dagar kvar i den här månaden. Men om jag känner honom rätt, väntar han så länge han kan, bara för att "retas". ha ha ha ha ha...

• Mrs G to be

Idag är det den 28:e! Hoppas att du får svar idag på er speciella dag! *Håller tummarna ännu hårdare*

• Spader Madame

Sista mars, hur går det, Hullda???????

• Hullda

God morgon allihopa! Han mådde inte bra igår, så .. Nu har han precis gått ill jobbet, och när vi skulle säga "hej då" sa´ han att "vi måste prata i kväll". Han vet att jag väntar på ett svar. Jag anar att han kommer att svara nej .. eller ja ?!?!? Usch vad jobbigt det här är. I veckan pratade vi om framtiden och han trivs inte så bra här där vi bor. Han skulle vilja flytta tillbaka dit han kommer ifrån, men där finns inga jobb. Ja, ni.. det är mycket nu. Men, nu är det frågan om vad han kommer att svara på FRÅGAN. Jag tror han säger nej, eller säger något om "ja, men inte nu..." det vore ju trist! Tack för allt stöd och glada tillrop! Jag återkommer. Har ni några tankar om detta kan jag inte svara förrän i kväll. Tjohoo..

• Originalrosen

"ja, men inte nu..." är ju faktiskt ett "Ja" - om det blir hans svar.

Hoppas att ni får ett bra samtal med varandra, oaktat vad det mynnar ut i. Det är trots allt viktigast att ni förstår varandras synpunkter och ställningstaganden oaktat hur ni väljer att gå vidare.

Lycka till!

• Hullda

... å väntar .. å väntar å väntar.. suck...

• amor aeternus

Håller tummarna!!!!!!!!!

• matildaochniklas

jag håller också tummarna!

Svar på tråden Fria för 3:e gången?!?!?!?