Min mamma vägrar prata om bröllopet...
Hej! Har problem med min mamma som ända sedan jag träffade min sambo mer eller mindre vägrat släppa in honom i hennes, "vår" familj så att säga. Vi har varit tillsammans i snart 4 år och vi har känt varandra sedan vi var 15 / 16 år (vi är 34 i dag) Men hon tål inte min sambo utan är direkt otrevlig. Det har gått så långt att han har bojkottat henne och jag förstår honom. För att göra en lång historia kort så ska vi nu då gifta oss. När vi berättade det för henne blev hon inte glad utan sa bara jaha... det var i jul vi berättade men hon har inte nämnt detta en endaste gång efter det. Inte fråga hur det går eller någonting...
Är det normalt?? Är eran mamma intresserad av att delta i planering osv. ALltså min mamma säger INTE ETT ENDA ORD.. jag blir så ledsen när jag tänker på detta så ibland vill jag bara gråta och fråga henne om hon är elak eller om hon gör såhär för att såra mig.
VAd ska jag göra??????
Kram på er alla brudar och blivande brudar. Hoppas att det finns någon som kan ge mig råd ang detta. JAg kanske bara är överkänslig?? Säg i så fall åt mig är ni snäll, så jag inte gör en höna av en fjäder.