• valkyriana

fy F*N vad dyrt det är

Sitter och räknar lite och börjar må lite illa.
    Det är så dyyyrt att gifta sig.
    Klänning och ringar är redan betalda ca 40000
    Med resa så är vi uppe i 100000 till!!!! God damn vad dyrt det är!
    Resan är ifs 50 lopper, men resten då?
    Musik 6000
    fotograf 10000
    Gubbens kläder 4000
    barnens kläder 1500
    sedan är det tårta, blommor, limmo, hår, naglar, alkohol och mat, PERSONAL.
    Shit asså- man skulle flytt landet och gift sig på en strand någonstans.
    F*n ta folk om de vågar ha tråkigt på vårt bröllop

• Svar på tråden fy F*N vad dyrt det är
  • grabbarna

haha ja har dom tråkit el gnäller över nåt har du min tillåtelse att slå nåt hårt i huvet på dom

• valkyriana

Ja det ska jag, eller jag ska utse någon som har en sådandär stor uppblåsbar hammare som piper till då man slår med den. Den ska han/hon gå runt och dunka folk i huvet med om de inte skrattar och ler.
    Det är MIN fest det är JAAAG som bestämmer ska jag stå och skrika med halvgalen blick!
    Någon som vill komma???

grabbarna skrev 2008-02-22 22:25:51 följande:
    haha ja har dom tråkit el gnäller över nåt har du min tillåtelse att slå nåt hårt i huvet på dom
  • grabbarna

låter oherhört frestande ha,ha...

• 2008-08-09

haha, jag börjar känna att stranden lockar med bröllop, och då är inte vi ens i NÄRHETEN av de summor ni har!

• bridesilly

hahahaha

valkyriana skrev 2008-02-22 22:48:12 följande:
    Ja det ska jag, eller jag ska utse någon som har en sådandär stor uppblåsbar hammare som piper till då man slår med den. Den ska han/hon gå runt och dunka folk i huvet med om de inte skrattar och ler.Det är MIN fest det är JAAAG som bestämmer ska jag stå och skrika med halvgalen blick! Någon som vill komma???
  • lillP

man kan verkligen lägga HUR mkt pengar som helst... försöker hålla mig till budgeten, men det är hela tiden något som kostar lite extra. är det inte ett märkligt fenomen??

• 2008-08-09
    lillP skrev 2008-02-22 23:48:30 följande:
    man kan verkligen lägga HUR mkt pengar som helst... försöker hålla mig till budgeten, men det är hela tiden något som kostar lite extra. är det inte ett märkligt fenomen??
    Känner igen det där!
  • 20080301

Vi är inte på långa vägar uppe i era pengar, men visst kostar det

• Fenixx

ja nåde dem om det inte är trevligt.

• valkyriana

Försöker lägga alla de där "måste ha" smådetaljerna åt sidan. Det blir ju lätt hutlösa summor.
    Inga blommor till borden tex. Jag ska plocka lite musselskal (stavas det så? Ser konstigt ut) och dekorera med.
    Funderar på att skita i brudbuketten. 2000 kr för något jag håller i en timma. Dagen efter åker vi bröllopsresa- och buketten har inget pass.
    och limmo? Vi kan väl åka gammal rostig golfdisel från 85?
    nej limmogubben han känner vi lite lätt så vi får ett bra pris. Tårta känner jag ingen som kan göra och restaurangskolorna är inte öppna 8 augusti.
    Kanske skulle kunna skita i att fixa naglarna, men nej. Jag jobbar i hamne och har ALLTID skit under naglarna, det skulle vara fint om man någon gång fick vara riktigt fancy...

Gubben däremot. Vi kan kanske skippa hanns kostym? Jag älskar honnom i arbetskläder
    Nej asg- I likhet med mina naglar är det inte ofta jag ser honom i topskick. Han skall allt poleras han med
    Jag antar att det gäller att ligga i och jobba övertid som en DÅRE sista halvåret nu.

Svar på tråden fy F*N vad dyrt det är