• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Majsis2008

åh, när snön äntligen var borta så komer det mera...suck...

• Amor Eterno

Aybee men gud vi har ju samma klänning då?? :)

Visst är den vacker titta på min bildgallerie

När jag var där så hade de bara en 36 och 4 kvar jag behövde 38, så jag beställde den ifrån ett annat ställe, men prövade min första hos Ramonas!

• Stjärnis

Hej tjejer!

Är hemma hos föräldrar och svärföräldrar över påsken, så jag är mest inne för att önska er en riktigt GLAD PÅSK! Här är det ordentligt snöoväder, så vi får hoppas att vi inte blir insnöade

Jag hänger gärna på en fika, tror jag kan vilken dag som helst i veckan faktiskt..

Igår var jag och träffade frisören, klippte mig, diskuterade frisyr och make- up. Jag känner mig fullständigt trygg med henne. Hon förstod direkt vad jag gillade! Dessutom skall jag möta upp henne i Göteborg någon dag och köpa löshår, för att vara säkra på att få rätt nyans.

Astriden: Jag råkade tyvärr radera ditt mail om festhäftet. Har du lust att maila det igen? Jag ber så hemst mycket om ursäkt. Jag tar gärna del av lålistan också, om jag får. Känns som om vi ger dig en massa merjobb, du som har så mycket att stå i nu! Hur mår du nu förresten? Nervös?

MalinLars: Vad roligt med beröm, Ta åt dig!! Du gav mig ett tips på vad jag skulle äta för att få tjockare hår. Vad var det? Jag skulle ha skrivit ner det

AyBee: Vad kul att du har hittat DIN klänning. Jättefin!!

Stenbruden: Förstår att du väntar med spänning.. Det är en härlig känsla att prova den. Man känner sig som en prinsessa. Här är en till hockeytjej förresten

Majsis: Vad duktig du är med träningen! Jag borde ta mig i kragen vad gäller det..

Grund: Vad kul med sko- och väskinköp. Det kan ju vara svårt att hitta..

Hjulis: Välkommen till vår underbara tråd!

Långserud: Jag har kört många Kalle 3.. Mina föräldrar har 2 st " Kalle" De kan vara rejält envisa och älskar mat som växer på andra ställen än vad de är vana vid, så mitt tips är att prova att köra någon gång innan

MrsD: Vad härligt med en liten hotellsemester. Hoppas ni får det toppen!

Amor: Vad kul med vigseldagen.. Vi blev också bjudna på en sådan dag för ett tag sedan men kunde inte gå för att min sambo var på hockeyresa.. Du kan säkert få mkt tips!

KRAM PÅ ER TJEJER!!

• AyBee

Amor - Hahahahahaha vad lustigt. Jag den är helt underbar!!! Är sååååå nöjd!

Vad är det hrä "Kalle 3" som ni pratar om????????

• Amor Eterno

Hejsan igen!!

Vill passa på och önska alla en glad påsk vart ni än är i landet :)

Malin: Kul med beröm kan förstå att du är poppis.

Grund: Vad blev det för skor och väska?? Färg kanske bild?

Stjärniss: Vad skönt det måste kännas med att få träffa frisör och att ni kommer fram till något du tycker är bra :)

Jag håller på med Favors har ingen anning om vad jag skall köpa vad har ni tjejer??

Hjulis välkommen, när är din dag??

• carinokenneth

Glad Påsk på er allihopa!!

Välkommen Hjulis =)

• Majsis2008

har suttit och lyssnat igenom våran musik på datorn...inte lite låtar, har alla album och gå igenom med....jösses...men d börjar bli lite låtar...

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Vilken fin dag men kallt är det! Aybee den är helt underbar en sådan klänning som är fin när man tar på den!! Annars ser man inte hela konceptet :)

Majsis håller du oxå på med låt listor??

Man får smått börja tänka på det oxå!

Idag skall min m2b och hans best man ut och titta på kläder till dem, vad kul :)

• Majsis2008

japp jag håller på med listor och d börjar faktiskt bli klart...mest pary låtar men d e d som ska vara längst hehe

• Grund

Glad Påsk alla underbara Gbg-brudar!

Har precis tagit en härlig promenad i solen på Smögenbryggan. Underbart att solen kom till sist. Är bara inne en kort sväng för att se om det kommit några bilder på min ring, men inte än...

Ha en toppenhelg allihopa!

KRAM!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3