• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • mrsD

Goddagens!

Astriden - skulle oxå hemskt gärna tjyvkika lite=) men måste kolla schemat, återkommer!

isf kanske vi kunde samåka några? Grund?

Gud, börjar känna att tiden går för fort när d gäller bröllop! o usch budgeten.. satt o kollade va vi skulle handla i alkoholväg.. d blir en betydligt större post än vi räknat med.. (eller, vi kanske inte hade räknat så bra från början. hmm)
    o alla andra smågrejer, plus att man vill unna sig o gå t frisören osv.. ahh!

• AyBee

Ska läsa ikapp mig men nåste först skriva

Astriden: Kolla mejlen!!!!!!!!!! Jag känner de som bor där nu!!

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!

Inte varit här på ett tag och har snabb läst, varit på revision i Dals Ed kkom hem med tåget precis och det första jag gjorde var att gå till datorn och in på BT

Aybee: Härligt att ni är friska allesammans nu

Stenbruden: Tänk på att det är påskveckan kanske lite försening men var inte orolig.

Atsriden: Kul att du hade hippa var det efter vi hade träffat dig?? Gud det är sååå nära nu :)

Jag kommer jättegärna på vigseln, grund vi kanske kan gå tillsammans??

Mrs d: Vet att det kommer med småsaker som man inte tänkte på så summan blir alltid större, vi tittar p åatt åka och handla i tyskland nu.

Barba bruden jag är med och beställer :)

Då är det vi som ska beställa:

Aybee
    Långserud
    Grund
    Barba
    Amor

• AyBee

Astriden jag komemr också jätte gärna o tittar!! SKa bara kolla med kalendern (läs Marcus) först
    Kul att Herr K bara hade varma ord om mig

• AyBee

Nu ska jag sätta tänderna i en pizza och sätta mig och kolla på "Gossip Girl" på trean. Har inte varit så aktiv idag då jag varit med läkaren med Axel och sen på invigning på hans dagis. Men imorgon är jag tillbaka på jobbet och hoppas kunna titta till er lite mera då.

• Grund

Amor och MrsD: Tar gärna sällskap med er till Astriden

• Stjärnis

Hej tjejer!!

Jag gör också gärna sällskap med Er Grund, Amor, MrsD och ni andra som vill se Astriden bli FRU! Skulle vara så roligt

Långserud: Vad kul att få provåka med Kalle. Måste få se kort

Astriden: Vilken bra idé med ett hotellhäfte. Vi har lite samma problem som Långserud, finns inte så mycket att göra men kan vara kul att påängtera det som finns. Vill du maila mig också? Låter som om du hade en toppenhippa förresten!

Stenbruden: Hoppas klänningen dyker upp snart men som Amor säger, så är det ju påsk och många är kanske lediga. Jag känner förresten igen mig lite i din beskrivning, finns massor jag borde göra i bröllopsväg men jag får inget gjort just nu.. Ja, ja, i helgen ska vi alla fall leta kläder till min M2B och marskalken. Det kanske får fart på planeringen igen.

MalinLars: Vad härligt med påsklov! Man kanske skulle ha blivit lärare istället...

Majsis å ni andra: Vad har du tänkt dig för tackpresenter?

31 Maj: vi kanske kan peppa varandra. Jag har totalt kommit av mig vad gäller regelbunden träning och nu när klänningen är betsälld kan man ju inte ändra sig i strl. Tror nog att jag har gått upp lite.. *svettas* vid tanken på att klänningen inte passar!

• Astriden

God morgon tjejer, ser ut att bli en lika vacker dag idag Underbart! Bara snön kan smälta bort oxå

Kul att se ett gäng av er på bröllopet!

Aybee, gud va kul Men varför flyttar dem?

• Majsis2008

godmorgon
    sista dagen och jobba idag, gött!!!
    Och så har man röda veckan...humöret e ju inte på topp då hehe....

idag är jag trött med, men vet inte vad det är som gör att jag är upp eås tidigt.

• mrsD

Gomorron!

vilket UNDERBART väder!! men igår kväll snöade d igen.. va e detta? hm. ska ju bli vår nu??

Ska ha labb idag, fatta att de tvingar oss att KISSA på labb! vi ska mäta njurfunktion eller ngt, o då ska vi dricka massa grejer o sen mäta massa grejer på urinen! d e inte okej!!!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3