• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • AyBee

Hej tjejer. Nu kommer jag emd tråkiga nyheter.
    Kan tyvärr inte vara med idag o se när Barba gifter sig. Det har kommit upp någonting annat som jag inte kan avstyra.
    Vilket kanonväder hon får tjejen!!! Ni som har kamera med er, ta många kort så att vi som inte är där får se hur underbart vacker hon var!! Ha en toppen dag allihopa och njut av värmen. På måndag är den borta.....

• mrsD

GRATTIS BARBA på bröllopsdagen!!!!!

du ska veta att jag tänkt på dig! hoppas du/ni får en underbar dag! o ni tjejer, ta msssor me kort!
    snacka om tajming me vädret! *s* hoppas vi andra får lika tur!

• Majsis2008

ja grattis barba på b-day!!!! hoppas du har dagen i ditt liv!!

• Stjärnis

Grattis Barba! Hoppas ni får ett helt underbart bröllop! Jag vill höra allt sedan KRAM

• Grund

Hej girls!

Här kommer rapport från Barbabröllop!

Det var tyvärr bara Virre och jag som var där och vi är så knäppa att glömma kamera båda två men Amor tog ett par med mobilen

Barba var så himla vacker och hela vigseln var jättefin! Hennes lilla kille var näbb med en förtjusande liten tjej, sååååå Söta!!!
    Solisten var superduktig och hon sjöng Du är allt och Utan dina andetag. Sen var utgångsmusiken All you need is love- urläkert!

Hennes bukett var i härliga rosa toner och hennes tärnor var jättefina i Go jane-klänningarna. Såg att My fotade så det kommer nog snart bilder på hennes hemsida

Eftersom vi hjälpte till att dekorera festlokalen så kan jag även säga att den var ju urfin. Vilken härlig lokal, med uterum och stor brygga. Passande en sån här dag

Hoppas ni har det underbart i solen tjejer!

• CRISTAL

GRATTIS Fru Barba =)

Vädret kunde inte bli bättre...

• AyBee

Gratulerar Alexandra på din bröllopsdag. Nu gissar jag att ni är mitt i maten men massor av vackra o roliga tal. Hoppas ni har en underbar dag och njuter för fulla drag!!!! Ser fram emot att få se bilder!

• Majsis2008

hej tjejer. Hoppas ni som var på bröllopet att ni hade trevligt.

M2b kom hem halv tre inatt, inte överdrivet full, men han hade kul. Han hade cyklat från angered till säve, ridit på en häst. kokat korv i kockkläder i slottskogen, sjungit in samma låt som mig,spelat kubb, varit på gökboet och liseberg och gjort femkamp pch sen varit inne i stan...köpte med sig kebab till mig med, gott...men onyttigt.

Jag var ju hos sömmerskan igår, och är inte orolig att den komer förstöras. För då får hpon fixa det....

Idag har jag ingen aning om vad som händer.

• Långserud

Hej flickor!

Grattis Barba! Tänkte på dig när jag vaknade igår å såg vilket toppenväder du skulle få! Gästernas båtfärd måste ha varit en höjdare!

Jag var uppe i ottan igår å hjälpte till att hämta bil, lämna grejer etc på morgonkvisten pga sambons svensexa och glömde då min mobil hemma hos en kompis.

Grund: Hoppas fick mitt sms! Hur mkt pengar ska du ha för Postogrammet? Å vem ska ha för Astridens?

Nu ska jag packa matsäcken å cykla ned till havet, sååå härligt väder!

Än en gång Barba; GRATTIS!

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Grund tack för igår.. Ja visst är vi dumma som glömmde kamera men som sagt My har ju dem uppe på sin hemsida snart

Som sagt lokalen var helt underbar tjejer och vädret var ju underbar igår.

Barba var sååå vacker hon glittrade av lycka, måste även säga att hennes son läste upp ett stycke i kyrkan under vigseln var sååå söt att jag blev så rörd.

De var så vackra hoppas de fick en underbar dag igår

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3