• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Astriden

God morgon kära Brudar!
    Härligt med fredag & strålande sol förutom att M ska iväg på grabbhelg med golf i Grebbestad så är allt så bra!
    Ikväll blir det en liten AW på en solig uteservering.

Barba, idag är sista dagen som Fröken S
    ser fram emot att se dej imorgon!

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Äntligen fredag... haft en fullbokad vecka och det är skönt att fredag är här.
    Dock har vi grillfest hemma ikväll med Jonas jobb...men det är ju roligt

Undrar hur Barba känner dig??? Imorgon är det ju hennes tur

Skall vi träffas på backaplan kl.13?? Var det?

Vem är det som skall med?

Amor

• Majsis2008

Godmorgon tjejer. Ska strax iväg till frisören på konsultation. Ska bli så spännande. Har inga frågor alls i huvet just nu, vet ni nåt som man kan fråga som man kanske inte tänker på?

• Långserud

God morgon flickor!

Åh vad härligt med helg!

Efter jobbet ska vi hem till kompisar som precis fått en liten tjej, sååå mysigt!

Före det ska jag tvinga min älskling till Blomsterlandet för att köpa hem lite blommor och göra fint (dock bara på ena sidan, uteplatsen ej klar än tyvärr).

Igår fick jag min älsklings morgongåva med posten, såå nöjd. Vet ej om jag vågar skriva här men det är ngt som är från det företaget på nätet som vi pratade om på sista BT fikan och som du Aybee ville ha adressen till?.. Vi har tipsat varandra om detta tidigare?. Hm? ledtråd? Nä vågar ej man vet aldrig!

Nu jobba sen chokladmuffins (sååååna godisråttor mina tillfälliga kollegor!) å sen lunch med kompis nere vid operan, nice!

Kram å ha en riktigt gooo helg om ej hörs innan!

• Grund

God förmiddag girls!

Fick en liten stund i solen vid 10-tiden eftersom brandlarmet gick här i huset. Idag grät jag inte för det

Tjejer, jag håller på att bli galen. Jag vill verkligen hitta den där perfekta bordsdekorationen och få den där känslan "så här vill jag ha" men jag tittar och letar och letar men känslan kommer inte. Suck!

Imorgon kommer mamma till stan. Vi är gräsänklingar båda två denna helgen så det blir en sväng på stan. Hon fyllde år igår så jag ska ge henne ID-make up som hon ska få prova ut. Det blir mysigt. Sen såg jag att tv2 har bröllops-lördag hela kvällen

Jag möter upp er utanför kyrkan brudar. Jag är väl där ca 13.30.

Barba, jag är så glad för er skull att ni får så härligt väder på er stora dag!!! Ska bli så roligt att se dig bli fru. Ska in på FB nu och uppdatera till 1 dag kvar

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Långserud kul att du har fått din m2b gåva Var det som du hade tänkt dig??

Jag har fått hem en liten lapp det är mina krämer som har kommit från strawberry, men
    har fastnat i tullen, det var någon här som sa att man skulle e-maila avgiften så betalar de den?

Var det du Långserud? hmmm...

Grund har du tittat p dessa hemsidor : www.stoneblossom.com
    www.blomsteraktoren.se

Två bra hemsidor tycker jag

• Långserud

Hello girls!

Åhh nice väder! Jag ska ta en sväng på stan nu tom kl.l 18 när min kärlek slutar, ska köpa halterneck klänning + linnen så att man har ngr för det är det enda jag ka anv fram till 7 juni i solen så ej får ränder! Ngn som sett schyssta?

Grund: Jag kollade mkt i inredningtidningar, där hittade jag vilka blommor och vilken stil jag ville ha.

Amor : Jepp det var jag! På deras hemsida står hur man gör. Du scaran in å mailar dem. Sen tar det ett tag sen får du tillbaka. Enkelt eller hur!

Flickor: Jag ska på picknick i Slottskogen men hoppas kunna sticka iväg å vara med på Barbas Bröllop, beror på om ngn mer ska med på picknicken, vill ej lämna min kompis ensam. Grund, jag sms:ar dig för isåfall kan väl vi ta följe?

Kommer ej vara inne här mer förrän senare i helgen så Grund vi kan väl höras på tfn om vart å när? (om ej skriver svar inom 20 min )

Kram!

• Majsis2008

konsultationen blev jättebra...färgerna hon la i make upen är jättebra på mig, hon ville jag skulle klippa mig som vanligt hos min vanliga frissa, sen färga ögonfransar och noppra brynen ordentligt...

• mrsD

Idag fick vi tillbaka hindersprövningen=) fick ett sms från P-E där d stod att allt va godkänt o att han hade fått tårar i ögonen när han öppnade det... *iiiih*

Grund - guuud va långsamma de e på den där pastorsexpeditionen eller va d heter... semesterschemat e inte klart ÄN!!! vi skulle ringa tillbaka på ons för då skulle d va klart...

• Majsis2008

idag blir det svensexa, han ser ju inte överlycklig ut...men hoppas han får kul. Det blir ju bra väder i alla fall,

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3