• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • mrsD

31 maj - attans! såg inte att du hade skrivit förrän nu... hmm
    men lämnar mitt mobnr i din inbox om d skulle va så att vi kan ses ngt i helgen..!

Alla - ååhhh, e så lessen för att jag missar fikan på måndag! d e attans att jag ska va på tjärnö nu... *snyft* men ska försöka hänga me här så gott d bara går..

Stjärnis - GRATTIS! va roligt o va så uppskattad! hoppas d löser sig me mannen o jobb o allt..!

Vikning ja.. Jo men vi ska nog ha korv me bröd oxå, o fördelen me o ha lokalen som vi har e ju att vi inte har ngn serveringspersonal=billigt
    så vi köper nog bara korv o korvbröd osv o dukar fram någonstans i lokalen...

31 maj (igen) - va e d för påsar? tyckte d va jättegulligt o lägga chips o alvedon *s* funderar på o lägga ngt sånt i rummen på vandrarhemmet som några av våra gäster bor på..

• Långserud

Hoppas in snabbt och önskar TREVLIG HELG brudar!

Får snart besök så ska göra en turbostädning, en turbopaj och sen svida om till schysstare kläder än mysbyxor!

Kramen!

• Majsis2008

imorrn blir d alkohol inköp, kl 5.30 går bilen....hehe skönt man kan va hemma och sova...

• 31 maj 2008

Har just svidat om till mysbyxor och sitter i soffan och dricker bubbel! Måste ju fira att jag har sagt upp mig från jobbet!

Trevlig helg, tjejer!

Kram!

• mrsD

åhhh, d lät mysigt!!!

själv sitter jag i soffan o syr.. e gräsänkling o tänkte passa på att komma ikapp me lite bröllopsbestyr.. syr favourpåsar o räknar exakta antalet gäster för o se hur många fest/vigselhäften vi ska ha..

så jag har en fråga... ska brudparet ha festhäften??? vi har inga sånger eller så, så på så sätt känns onödigt..

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Just duschat tvättat håret och titta på så skall det låte, skall snart titta på film och sedan i sängs imorgon blir det kyrkan och sedan på kvällen middag på Vila Maritim vid min svärfar fyller 65 år och blir pensionär!

• stenbruden

Halloj!

Klänningen har kommit och jag provade den igår Den var precis så perfekt som jag hoppades!!! J var supernervös för att den inte skulle vara bra medans jag provade, han fick ju inte se... Paketet var så litet så jag trodde att det var ett skynke innan jag fick packat upp allt Men den var verkligen jättefin!!
    Underkjolen va inte så bra dessvärre.. Den stod ut som en "bakelseklänning" inte som jag vill... Kan man köpa underkjolen på ngt bra ställe? Tänkte om man kan köpa bara den o inte klänningen..

Barba - vilken kul grej!! Dom lägger verkligen ner jobb på detta! Du kanske blir hippad just nu???? Vi fick ett konstigt samtal igår om att hjälpa till o måla en fasad den 10 maj. Det var han om jag vet håller i svensexan som ringde.. Hmmm skenmanöver eller bra sätt att få oss att stanna hemma en lördag..

Stjärnis - Va kul!! Grattis, hoppas att det löser sig med alla beslut så det känns bra för er!

Vi ska också ha korv med bröd till vickningen tror jag.
    Hoppas ni har en superskön helg allihopa!

• Majsis2008

Nu är alla festhäften och bordsplaceringen klar! Härligt

• Majsis2008

Godmorgon tjejer. Härligt väder. Nu är all alkohol inköpt med...blev en del...

• Stjärnis

Hej tjejer! Är ni ute i det fina vädret? Vi kom nyss hem efter att ha sprungit 8:an på Skatås, helt underbart i vårsolen!

Har ni sett nyheterna idag? Det är en pyroman som har härjat i vår hemstad inatt, så otäckt när man känner till dem som har drabbats! Det kunde ju ha slutat riktigt illa om de inte hade blivit väckta...

Nu ska jag ta en kopp kaffe och läsa ikapp allt som jag har missat här...

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3