• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Majsis2008

långserud: city eller calles...sen även bordershop

• malinlars

Amor: Tycker att det låter jättebra. Bra med pausen så att det inte blir för länge som gästerna sitter ner

Barba: Hur kul som helst ju.. .men vad snopen jag skulle bli.. & sedan känt att mina vänner verkligen lagt ner tid! Kul!

Stjärnis: VA ROLIGT!! Men det är ju såklart svårt om de ligger på olika håll.. går det inte att pendla för någon av er?? Kram på dej!

31 maj: Vi skall också ha korv med börd.. enklast möjligast för serveringspersonalen eftersom kökspersonalen har gått!! Gott gott!

Idag skall vi åka till ÖSderköping.. till L´s föräldrar.. skall bli underbart!!

har på mig min nya vårkappa idag.. känner mig så snygg i den.. så härlig känsla!

• BarbaBruden

Det var just minen som föervigades av bartendern....de hade allt tänkt på allt dom små luringarna!

• malinlars

till Söderköping skall det ju göra

• malinlars

skall det ju vara... hahah.. går ju bra detta..
    Nu skall några elever ha provmatlagning... hur kul som helst å dse när de är nervösa.. *fniss* Minns ju själv hur det var!!

• AyBee

Åhhh så kul Stjänis. G R A T T I S!!!!!!!!! Svåra beslut att ta åtetrigen

• Grund

Stjärnis. Grattis till jobbet men förstår att det ställer till det om ni funderar på att flytta. Ha en trevlig kväll du också, låter mysigt

Sicken grej Barba, stenkul! De lägger ju verkligen ner energi på detta! Du får nog en riktigt rolig hippa!!!

Vi har inte tänkt så mkt på nattamat men ngt lär det väl bli och då är ju korv m bröd enkelt och bra.

Ni får ha det jättemysigt i Söderköping malin!!

• Grund

Långserud: Det var ett par år sedan jag var i Kiel men som de sagt tidigare City-park eller City... ngt. Dit går ju dessutom gratisbussar från terminalen nu för tiden. Där fanns allt tyckte jag!

• 31 maj 2008

Grattis Stjärnis!!!! Vad roligt! Men samtidigt svårt. Vet hur det är.... verkligen...

Hur mycket korv räknar ni med att det går åt? Vi har fått pris på 35 kr/person (2 korvar per person). För 77 personer är det ju 2700 kr. Lägga nästan 3000 på korv, liksom... känns sådär...

Malinlars - jag älskar Söderköping. Glass på smultronstället... det är sommar!

• Långserud

31 maj: Vi har frågat min sambos föräldrar om de kan vara in charge för denna delen. Inget märkvärdigt eg. så tror inte att det kommer vara tyngande för dem och tror att de kommer klara det trots lite vin i kroppen!

När ung. brukar man ha vikckning? Ca hur många timmar efter tårtan? Tänkte skulle ge dem en ung. tid så ej glöms bort.

Nu ska jag hoppa in i duschen å sen till IKEA!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3