• avil

Lyftande BH utan axelband? För stor byst?

Söker SÅ efter en BH som gärna lyfter rejält o inte har axelband,eller tunna snygga...
    Har 75 C eller liten D så det måste vara rätt rejält ändå..Ingen liten a cupa här.
    VAR hittar jag?
    Svenska sidor tack.

• Svar på tråden Lyftande BH utan axelband? För stor byst?
  • feb08

Jag är i samma situation som du, men jag hittade en underbar axelbandslös bh i spets från change. Det som är bra med dem är ju att de har massa storlekar. Jag köpte 70 DD eller om det var 70 E. De sitter där de ska med den, samtidigt som den lyfter lagom.

• feb08

ja det är det märket. Det finns ivälsorterade butiker. Det finns även särskilda change-butiker. I lund där jag bor finns det två stycken.

• Joji

Jag älskar också Change! Brukar ha svårt att hitta bra BH, men när jag är där brukar jag hitta flera! Personalen är också vääääldigt trevlig och hjälpsam!

Men, jag undrar dock om det säljs på andra ställen än i just Changebutiker???

• feb08

Ja jag köpte min första change-bh i en underklädesaffär i Norrköping.

• gusjma

Jag har köpt en Change-BH på Korsetten i Göteborg, men det var innan de öppnade sina egna butiker!

• Joji

Jooo, men nu minns jag ju att jag också köpt en Change, för många år sedan i en vanlig underklädesaffär!!!

Men, tror ni alltså att det är samma sak nu, när de öppnat egna butiker?

• Synthetic

Kolla mitt galleri Hon kan ta hem upp till D-kupa

• feb08

Jag köpte change i en vanlig underklädesbutik i julas.

• DropDeadUgly

Synd att du bara vill ha svenska sidor - kan annars varmt rekommendera wwww.figleaves.uk.

Details har bra sortiment men endast butiksförsäljning. Change, som flera andra har skrivit kanske är de som funkar bäst om du vill beställa från svenska sidor.

• Pärlhönan

Vart är den ifrån? märke?

Synthetic skrev 2008-02-18 22:51:55 följande:
    Kolla mitt galleri Hon kan ta hem upp till D-kupa
  • Synthetic
    Pärlhönan skrev 2008-02-19 12:58:49 följande:
    Vart är den ifrån? märke?
    vet ej märket men säljs genom en tjej i stockholm somt ar hem från usa från en leverantör där: bridetobe.se
Svar på tråden Lyftande BH utan axelband? För stor byst?