• Nalle Puh 40

Måste det vara så stort egentligen???

Jag bara undrar om det egentligen måste vara så stor när man friar?

En del bokar hotell och hur mucket som helst men är inte det viktigaste att man har det mysigt...

Funderar på att fria hemma i tv rummet och bara köpa tio röda rosor och laga något gott, är det för lite?

Tacksam för svar...

Kram

• Svar på tråden Måste det vara så stort egentligen???
  • BEGirl

Min m2b skulle fria i snon nar vi akte snowboard, men eftersom jag (oanandes) var tvungen att kissa fick vi aka ner :)
    Istallet blev det ett jatteromantiskt frieri dagen efter nar vi pausade i offpistakandet och satt och drack varm choklad i snon under bla himmel och inte en manniska i syn.

For ovrigt tycker jag att det later jatteromantiskt att fria i duschen. Och jag skulle hoppa over blommor. Kanske hellre saga ett par val valda ord nar ni skalar innan maten och fria darefter.

• matteve

Vad mysigt!!!

Akvavit skrev 2008-02-18 12:28:40 följande:
    Jag och min sambo hade diskuterat litegrann att vi skulle gifta oss...någon gång, och jag hade sagt att jag inte tyckte att det måste vara något superplanerat, och jag ville inte ha det inför en massa folk på restaurang, utan för mig vore det lika - om inte mer - romantiskt att ta det när det känns rätt, oavsett om det är på en vardagspromenad i skogen eller efter en mysig middag en fredagkväll hemma i soffan.Så han friade i duschen en lördageftermiddag innan vi var bortbjudna på middag! Jag tyckte det var jättemysigt, och jag skulle inte velat ha det på något annat sätt!
  • Lady o Lufsen

Det måste ABSOLUT inte vara så stort, påkostat, unikt eller ens genomtänkt in i minsta detalj!!!

I soffan med chips och Cola bara mitt i veckan går precis, precis lika bra!!!!!

• Lady o Lufsen

"Det är inte viktigt HUR sängen bäddas...det är ATT den bäddas som räknas!"

• Nalle Puh 40

Blev lite sugen på att fria när vi är i fjällen nu när jag läste det, ska dit efter påsk...

Vilket är bäst? Hemma i soffan eller i skidbacken?

• Akvavit

BEGirl,
    Det där är nära ett perfekt frieri för mig....

BEGirl skrev 2008-02-18 12:46:26 följande:
    Min m2b skulle fria i snon nar vi akte snowboard, men eftersom jag (oanandes) var tvungen att kissa fick vi aka ner :)Istallet blev det ett jatteromantiskt frieri dagen efter nar vi pausade i offpistakandet och satt och drack varm choklad i snon under bla himmel och inte en manniska i syn.For ovrigt tycker jag att det later jatteromantiskt att fria i duschen. Och jag skulle hoppa over blommor. Kanske hellre saga ett par val valda ord nar ni skalar innan maten och fria darefter.
  • Nalle Puh 40

Men ska man typ ha någon present? Personligen tycker jag att killar bara ska ha en ring men kanske kunde köpa en slipsnål?

Vad tycker ni?

• ingenjörsbruden

Jag ska göra fria hemma inget påkostat hotellrum eller på restaurang, inte för att vi inte gillar sånt utan för att det passar oss bäst. Jag ska göra det mysigt för oss med lite god mat (nystädat det uppskattar min sambon MASSOR) några rosor o tända ljus!!!

Känn efter i hjärtat vad som passar ER bäst!

Lycka till!!

• Lady o Lufsen

USCH och Fy...vad jag läser illa...eller kanske för fort
    Jag fick det till att du "onanerandes" ...
    Helt OT men...vad bra att det löste sig till slut!!

BEGirl skrev 2008-02-18 12:46:26 följande:
    Min m2b skulle fria i snon nar vi akte snowboard, men eftersom jag (oanandes) var tvungen att kissa fick vi aka ner :)Istallet blev det ett jatteromantiskt frieri dagen efter nar vi pausade i offpistakandet och satt och drack varm choklad i snon under bla himmel och inte en manniska i syn.For ovrigt tycker jag att det later jatteromantiskt att fria i duschen. Och jag skulle hoppa over blommor. Kanske hellre saga ett par val valda ord nar ni skalar innan maten och fria darefter.
  • Nalle Puh 40

Jag tror att gör man sig till så blir det bara pannkaka av allting.

Störst av allt är ju faktiskt kärleken...

Svar på tråden Måste det vara så stort egentligen???