Inlägg från: Kärlek ger näring åt själen |Visa alla inlägg
  • Kärlek ger näring åt själen

    4 oktober 2008

    Whiee här är en till :)

    Vi har bokat kyrkan *yeay* Men håller på att kolla på lokaler.. Är liite så om vi ska boka församlingshemmet och om vilka tider det är i så fall.. :)

    har bestämt färg, kollar klänning, köpt de första dekorationerna, håller på att knopa med inbjudningarna (inte det lättaste). Jag känner det som om vi inte kommit någonstans överhuvudtaget

    Själv då? Hur långt har ni kommit??

  • Kärlek ger näring åt själen

    Pingi.. Du vet om att man kan beställa via deras hemsida? Så slipper du stressen att åka dit

  • Kärlek ger näring åt själen

    Pingi: haha Tur jag kunde hjälpa dig..

    hmm jo tack jag känenr igen det.. *tyvärr* Det bästa är egentligen att inte bry sig om deras sätt att se på saker o ting.. för de är så inskränkta i sin egen värld..

    Måste fråga er andra. Vad ska ni ha för sorts bukett?

    Själv är jag lite inne på en vanlig "hederlig" rosbukett med brudslöja (tråkigt men sant ) eller en blomsterboll med hjärtan på tråd som hänger ner..

    men jag vet inte än.. Vad ska ni ha för något?

  • Kärlek ger näring åt själen

    Jag har bokat tid för provning av klänning!! :-d Jag sa till han jag prata med i affären att det kanske var tidigt men enligt honom var jag ute i god tid.. för de flesta var ute 1½-1 år innan.. *puh* Så det ska bli spännande

    Okej.. Ska kolla den länken Men enda jag ställer mgi frågande till angående bollen är om den går att torka och hur resultatet blir...

    Mct det är en bra bit på väg
    Låter som en bra idé att ha det på samma ställe för att slippa en massa krångel mellan vigsel och fest

  • Kärlek ger näring åt själen

    Pingi

    Ja jag har funderingar på att ta kort.. Men har hört att man inte får lov att göra det.. Men det återstår och se..

    Jag ska prova en massa olika.. Men nackdelen är den att jag har väl en s k päronformad rumpa Så han trodde att en A klänning skulle sitta snyggast på mig. Så det återstår och se

    Annars så hade jag tänkt mig något liknande 2-delat alltså med korsett och lite vidare kjol men vi får se vad det blir för någon

  • Kärlek ger näring åt själen

    Aha hmm det var en prinsessklännings liknande jag hade tänkt på frånbörjan men nu börjar jag undra om jag inte ska testa en A-linje istället. Är också inne på en axelbandslös klänning. Men jag vill ha en enkel men snygg klänning *skrattar*

    Vi får se vilken det blir.. *längtar*

    whie Grattis :D

  • Kärlek ger näring åt själen

    Ja precis.. Men det är ju bara för mig :) Och min tärna då så klart för att hon ska veta hur den ser ut *Asg*

  • Kärlek ger näring åt själen

    Jag kom på världens häftigaste idé idag *skrattar*

    Iom vi gifter oss på Kanelbullens dag så tänkte vi att vi skulle skoja med våra gäster och ställa fram en tårtställning med en massa kanelbullar.. Och säga " Eftersom det är kanelbullens dag idag så blir det en tårta av just KANELBULLAR"

    Är det För galet??

  • Kärlek ger näring åt själen

    Men ni kan ju fortfarande ha kanelbullar Bara att ni har EN tårta som ni skär med sabeln hehe

    Okej Jag hade 3 krav när min m2b friade *Skrattar* 1, Kyrka 2, brudklänning o 3 bröllopstårta *Asg* Allt annat kunde gå som det ville men de tre sakerna SKA jag ha *asg*

  • Kärlek ger näring åt själen

    Måste tillägga det med officersbröllop låter såå fint

Svar på tråden 4 oktober 2008