• jennyfer

Sommarbrudar 2008

Hej.

Finns det någon mer här som ska gifta sig i Malmö i sommar? Tja, eller i vår eller höst? Det vore himla kul att hitta fler här att bubbla med?

• Svar på tråden Sommarbrudar 2008
  • jennyfer

Hehe, jag har sagt upp mig och har tre månaders uppsägningstid och min chef väljer att behålla mig hela tiden ut trots att jag inte har full beläggning. Alltså toksurfar jag här med hyffsat gott samvete!

• FoxyLoxy

Det hade jag också gjort om jag var du ;)

• SG brud08

Hej hej!

Det var ett tag sen jag var här.
    Men nu börjar det bli dags att sätta igång planeringen.
    Klänning och ringar är beställda. Mannens kläder, bandet, frisör och florist är också klara.
    Just nu försöker vi få ihop en bra meny, men jag tycker det är såååå svårt. Vi ska vara på en restaurang och de har gett ett förslag som säkert är jättegott, men som inte känns helt hundra.
    Vi ska förmodligen ha pilgrimsmusslor till förrätt, någon som har några bra förslag vad man kan ha till?
    Det blir kött till huvudrätt och något med glass till dessert.
    Vad ska ni äta?
    Håller även på att fundera på Bröllopstårta. Det är många svåra beslut...
    Sen börjar det bli dags att leta upp skor och underkläder, tror jag ska börja titta på det nästa vecka.
    Hoppas att ni har haft en trevlig helg!

• SacredHeart

Tavi
    Tack för tipsen, men ett litet problem bara: Elite Lomousine är fullbokade, Century Limo har sitt säte i Smålandsstenar (mellan Jönköping och Halmstad), Limousine Black & White AB finns i Valbo utanför Gävle, Mälardalens Limousine Service AB i, just, Mälardalen. Känns ganska kört........

• jennyfer

SacredHeart

Är det just en limo ni vill ha så har jag inga tips, men om det funakr med en riktigt snygg gammal veteranbil, jenkare eller liknande annorlunda bil så finns det säkert en massa entusiastföreningar i din närhet som du kan kontakta och kolla om du kan hitta någon som privat kan stå för transporten. En riktigt gammal läcker veteranbil tycker jag personligen slår en limo.

• SacredHeart

Jennyfer
    Det har du rätt i! Veteranbilar är j****t coola . Speciellt från 20 och 30 talet . Men var kan man hitta en sån i Malmö området??? Inte mer är 2000-3000 får det kosta heller......

• jennyfer

Kolla entusiastföreningar. Testa att googla på t ex veteranbil+skåne och se vad du får för träffar.

Tänk bara på att har du en snygg håruppsättning så vill du nog inte ha en cab.

• SacredHeart

Hehehehehe nä jag tänkte på det också "no cab"

• jennyfer

Är det någon som vet var man kan fixa naglarna billigt? Vissa grejer tycker jag att det är OK att lägga pengarna på, men naglar tillhör inte den kategorin. Där är jag snål! Nagelskola, någon som känner någon som kan göra detta privat, annat?

Svar på tråden Sommarbrudar 2008