• girl in love

Hemligt hemligt

Hur gör ni som gifter er "hemligt"?

Bjuder ni inte in nån familjemedlem? Hur går det med vittnen? Tror ni folk blir sura? Hur berättar ni? Hur kom ni fram till ert beslut? Varför?

Vore jättekul att höra. Har själv börjat fundera på att bara vara vi två...

• Svar på tråden Hemligt hemligt
  • Lady o Lufsen

Min syster gifte sig hemligt med bara två vittnen...

Dom hade ingen fest eller dyligt...vilket jag personligen tycker var ett bra beslut- jag hade tyckt att det var konstigt att gratta på fest till något jag inte ens visste om och som dom hade valt att göra i hemlighet...

• girl in love

Coolt!

Hur berättade de att de hade gift sig?

• Lady o Lufsen

Dom berättade ingenting...den som märkte ringarna undrade väl och se´n gick det väl mun-mot-mun-metoden skulle jag tro

Jag visste inget på den första månaden...

• girl in love

Blev du besviken?

(det hade jag blivit )

• Lady o Lufsen

Ja, lite besviken blev jag allt Jag hade hemskt gärna velat se henne gifta sig

• Lady o Lufsen

...det blir ju lite mixade känslor...egen besvikelse för att ha gått miste om det, glädje över att hon gift sig och så måste man ju ha respekt för hennes beslut också...lite knepigt blir det.

• Daghall

jag å min m2b gifter oss hemligt nu denna vecka. vi har bara två vittnen me oss (som då självklart vet). vi tänkte berätta via mms eller sms. Sen nästa vecka tänkte vi fira me familj å vänner (e redan inbokat men dom tror d e av annan anledning)
    Vi e rädda att dom kommer bli besvikna men vi gör detta för oss å vi har en anledning till d hemliga.

dock e d svårt att hålla d hemligt! man vill gärna ropa ut d till alla!! :D

• ohlala

jag hade blivit så jävla besviken milt sagt om mina syskon gifte sig i hemlighet! man vill ju vara med o hjälpa till, dela glädjen med henne/honom, stötta,fixa, kolla ut brudklänning osv
    och sen inte säga ngt???? Varför ens gifta sig då??

• girl in love

Lady o Lufsen - jag förstår det. Låter knepigt.

Daghall - GRATTIS!! ursäkta om jag är för nyfiken men hur väljer man vittnen? Känns som om massor av människor skulle bli sårade för att man inte väljer dem. Ska ni berätta med sms/mms och sedan ha festen?

• malous

Jag och min fästman åkte iväg till Paris och förlovade oss och det var lite knepigt att berätta det via sms/mms och blogg faktiskt. Hade nog velat göra det i person även om det också blir fel eftersom man vill berätta direkt så de inte blir sura :).

Svar på tråden Hemligt hemligt