• Vinterbruden 08

Så många som bråkar här...'

Jag förtår inte helt alla dessa sura miner på dom olika trådarna.. Måste vi prata nervärderande mot varandra?? Varför inte bara acceptera att vi är olika och vara glada för det, för visst hade livet varit tråkigt annars!! Här läst och uppfattat att det har skrivits ganska många ord och vissa personer har säkert blivit ledsna och upprörda..^även om någon frågar, vad tycker ni om nin klänning så kan man kanske pröva och vara lite finkänslig och inte uttrycka att det är den absolut fulaste klänning jag har sett + ännu hårdare ord..

Tjejer kan vi inte pröva att stötta varandra och glädjas åt den andra och få den här tiden som vi har att planera den mest fantastiska dag i våra liv att fyllas med glädje?

Jaha då får vi se om stormen startar

Kramar på er allihop!!

• Svar på tråden Så många som bråkar här...'
  • Efter 11 år är det min tur

Jag håller med dig till 100%,tycker det är synd att kasta skit när man kan hjälpa istället...

• skoda

Tycker jag med. Det är ju någor roligt att se fram emot (eller för oss som redan är gifta) bra tips att ge så de som planerar kan ta del av.

• Hofsan

Är det verkligen någon som skrivit det? Att det är den fulaste klänningen man sett osv?
    Igentligen förstår jag inte vitsen med att fråga vad folk tycker om man inte tål att höra negativ kritik?

• Akvavit

Fast jag tycker inte alls att det har varit så illa på sistone. För ett tag sen var det mycket värre, jag upplever att det har lugnat ner sig nu.

I vissa trådar är det mer livat än andra, men det känns som att vissa upplever sig påhoppade fast andra bara försöker föra en diskussion som faktiskt varken är nervärderande eller påhoppande, utan bara med sakliga argument försöker framföra sina egna åsikter.
    Varpå de med de ursprungliga åsikterna känner sig påhoppade.

Jag tycker däremot att alla ska tänka lite mer på att folk faktiskt får ha åsikter, och läsa ett svar en extra gång innan de svarar på det. Fundera på om det faktiskt innehåller ett påhopp eller inte. För olika åsikter får folk faktiskt ha i ett forum.

• Fenixx

vad tråkigt att det förekommer sånt, jag har själv inte sett det ännu.
    med tanke på vad vi alla planerar så tycker jag man borde uppföra sig och inse att vi alla tycker olika om mycket.

• Paeonia

Jag tycker än så länge (är rätt ny)att det här är ett schysst forum men oftast en trevlig ton.

Har nog inte läst de inläggen där man sagt så.

Kram

• Vinterbruden 08
    Hofsan skrev 2008-02-08 14:43:08 följande:
    Är det verkligen någon som skrivit det? Att det är den fulaste klänningen man sett osv?Igentligen förstår jag inte vitsen med att fråga vad folk tycker om man inte tål att höra negativ kritik?
    Kanske av den enkla anledningen att man har funnit en klänning som man tycker om och vill ha bekreftelse på att man har valt rätt.. Tror ingen lägger ut en klänning som en själv tycker är ful och sen frågar folk om sina åsikter.. JAg har som sagt följt med på ganska många trådar och det har skrivits saker som det aldrig skulle falla mig in att skriva, ibland är det helt enkelt bäst att bara ¨hålla k..ft som en gammal chef till mig brukade säga
  • Trisen

Dessutom är det alltid svårt att exakt veta i vilken ton svaret är skrivet. Det leder lätt till missförstånd och att någon tar illa upp och så svarar man tillbaka med nåt ännu syrligare... För jag hoppas att ingen är här för att skapa bråk

• Vinterbruden 08
    Akvavit skrev 2008-02-08 14:45:35 följande:
    Jag tycker däremot att alla ska tänka lite mer på att folk faktiskt får ha åsikter, och läsa ett svar en extra gång innan de svarar på det. Fundera på om det faktiskt innehåller ett påhopp eller inte. För olika åsikter får folk faktiskt ha i ett forum.
    Självklart har alla rätt att ha sina egna åsikter!! Men ibland kan man linda in dom lite..
Svar på tråden Så många som bråkar här...'