• MrsJönsson

    Grabbar var fan är ni......?

    Den manliga delen av mrsjönsson tar ordet!!!!!!!!
    Känner mig dö ensam här inne, bara en massa viktgalna kvinnor som klipper och klistrar inbjudningskort.
    Så eftersom att det är 95% kvinnor som sitter och läser detta uppmanar jag er att dra med era m2b som det heter (känner mig dör dum att jag redan kan alla förkortningar o dyl, men skit samma. jag vill ju vara delaktig på vår stora dag)ge honom inloggningsuppgifterna el behonom skaffa ett eget om du har hemligheter för dig här inne (klänningar osv)för jag vill ha någon att diskutera morgongåvor, svensexor(rädslor), brudbuketer (för det är ju faktiskt vi män/grabbar/pojkar som står för det.
    Så ta tag i er karl och gör honom delaktig, kanske du oxå tjänar på det i längden

  • Svar på tråden Grabbar var fan är ni......?
  • MrsJönsson

    tack för din feadback pumpkin och det är inte heller så att jag klagar på dig som person i detta fallet, visste bara inte vart jag skulle vända mig. Och du var ett lämpligt "offer" för mina tankar och idéer. Som sagt se det som tips inte klagomål som kan leda till positiva och nöjda medlemar.

    för att det inte skall råda något tvivel så är det den manliga delen av mrsjönsson som skriver detta, vi kommer förövrigt att ta min älsklings namn. Så enn dag kanske jag skaffar eget konto här och heter då Mr Bach men det hjälper inte ännu då min b2b fortfarande kan läsa det jag diskuterar med andra b2b:s.

    Istället för att puffa kommer jag i fortsättningen att brumma för att visa att det åar en m2b som pockar på!

    *Brum brum*

  • No1Hitman

    Jag har funnits här på BT sedan 20 Januari jag har haft 170besökare och gjort 60inlägg med eget konto. jag har bara träffat en man här på BT innan jag såg den här tråden.

  • Pumpkin

    Och jag är glad att kunna föra dina tankar och idéer vidare!

    Men jag känner mig skyldig att påpeka att ni kan bli avstängda om ni fortsätter att dela konto eftersom det strider mot forumreglerna, regler ni/din blivande fru accepterat när ni/hon blev medlem/mar.

  • AnnaPeter

    Men vad ska jag göra då tycker ni

    Det verkar inte som om det blir något bröllop här (skoj skoj) men jag får inte min M2B att va delaktik Jag VÄGRAR att göra detta själv, men när jag försöker få med min kille i detta så kommer sveriges vanlilgaste menning..... jag vet inte..... nu ligger allt helt stilla för jag vill inte planera och fixa SJÄLV!! Hur gör jag?!? Vi har varit tillsammans sedan 1992 och kommer att leva ihop till 2092 men just detta är en kännslig bit.....

  • MrsJönsson

    detta börjar gå ifrån en tanke att jag vill kommuinicera och kanske få grabbar som idag inte bryr sig så mycket om sidan för att det är bara kvinnor här till att bli mer delaktiga genom att påvisa att det finns män/pojkar/grabbar här oxå, verkar som att jag har fått bra respons från många b2b:s men inte från "skaparna"(pumpkin) jag gör inte detta för att sätta mig upp emot några regler jag gör detta för ett större syfte än så.

    Men om det är så att du hotar med att stänga av oss för att vi skriver på samma konto så vill jag ha ett ultimatum där du uttrycker dig tydligt att vi bli avstängda om det är så att du märker att vi delar konto en ända gång till så blir min b2b avstängd och våra inlägg borttagna. Och då lovar jag att aldrig mer skriva här, verken på mrsjönnson eller något eget konto.

    Men det vore ju väldigt synd för det var ju inte min mening från starten att sluta skriva och låta detta bli ett tillhåll för kvinnor som skall gifta sig.

    Så än en gång tillbaka till varför den manliga delen av mrsjönsson har börjat skriva:

    "grabbar vart fan är ni..."

  • Pumpkin

    Jag kan inte stänga av dig/din blivande fru, det har jag inte verktygen att göra, men ja, andra har blivit varnade och avstängda för att man delat på ett och samma konto.

    Alltså, jag tycker att det är jättebra att du försöker dra igång grabbsidan här, verkligen! Men jag har svårt att förstå varför det ska vara så jobbigt (inte bara för dig, har haft den här diskussionen med andra par som använt samma konto) att öppna ett eget konto om man vill diskutera med andra i giftastagen

  • Pumpkin

    Och - det här är viktigt - jag hotar inte, jag säger bara vad som har hänt och kan hända, och eftersom jag är moderator har jag ett ansvar att informera medlemmarna om vad som gäller och vad som kan hända i olika situationer

  • postchaffisen

    Absolut ett bra iniativatt starta grabbtrådar. De fledsta tjejerna har haft tankar i sina huvuden kring sina bröllop sen dom bara var några cm över jordskorpan. Så de har en massa färdigplanerat i huvudet. Vi killar ligger oftast en bra bit efter.
    Jag tror att det naturlig blir så att tjejerna oftast pga det gör det mesta själva, men jag kommer minsann vara med också i planeringen med idéer o synpunkter osv.

    Så jobba på hårt "gubbar"

Svar på tråden Grabbar var fan är ni......?