• Disan

MORGONGÅVA

Hejsan
    Har funderat och funderat men kommer inte på vad jag ska ge min blivande för morgongåva, behöver lite tips och hjälp??

har läst lite om ett nkenfotolbum eller va de nu va och de verkar ju jättevanligt=tråkigt och sen är de väl inte riktigt jag heller att ställa mig och låta bli fotas. ringar har han mssor och klockor med och halsband. hm.
    tacksam för alla coola tips ni kan tänkas komma med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-29 08:01
    Japp en digitalkamera har jag bestämt mig för att köpa eftersom han är lite av en "prylbög" och älskar sånt, han har typ allt utom en sån så de kan ju passa och sen ska jag köpa 3 champagner och göra egna etiketter på.

• Svar på tråden MORGONGÅVA
  • Fröken Larsson

Jag håller på med en inbunden bok till min blivande! Man kan knåpa ihop en egen på gordinegenbok.se med minst 30 sidor. Jag skriver ner massa skojiga eller romantiska anekdoter om vår tid tillsammans uppblandat med roliga/fina bilder och lite dikter och sånt... Den heter "Varför jag älskar dig". Lite roligare än nakenbilder tyckte jag.

• Fröken Figo

Jag ska ge min älskling en schweizisk klocka. Jag vet att han velat ha en länge och sen inte kommit iväg och köpt en. Så jag ska slå till...

• Disan

japp jag ska köpa en digitalkamera har jag kommit på, den kan ju komma till användning på bröllopsresan oxå veckan efter... 52 romantiska veckor ska jag köpa nu i present till hans födelsedag i stället och sen till morgongåva ska han få en champagne oxå som jag gör en egen etikett på.. öppnas på din 40 årsdag och sen en cigarrlåda eller ja jag vet inte.. har hur mycke ideer som helst i huvudet just nu men 52 veckor till hans födelsedag och en digitalkamera som morgongåva har jag kommit fram till.. sen blir de kanske lite mer

• Canta

Jag ska ge honom secret box bilder...plus något roligt till tror jag. Men här va massa roliga förslag

• Disan

ja eller olika viner med etiketter.. öppnas under vårt första år som man och fru typ..

nja secret box är inget för mig.. ska vi visa barnen det sen liksom? kolla vad mamma gav pappa.. inte direkt nåt man kan gömma undan heller för då är de ju ingen mening med de.. och sexiga foton kan han få precis när han vill + att det är så vanligt.

det finns ju egentligen hur mycke som helst

• matildaochniklas

Jag har inte riktigt bestämt mig än men jag tror att jag ska göra en hemmagjord secretbox. Sedan ska jagtrycka varsin tröja åt oss där det står mr xxxxxxxx på hans och mrs xxxxxxxx på min

• Disan

haha va kul.. kanske skulle göra en tröja där det står
    Blivande XXXXXXX på, hade vart kul.
    vart kan man beställa sånt snabbt?

• matildaochniklas

jag vet inte riktigt men jag och några kompisar tryckte upp tröjor för några år sedan på en vanlig fotoaffär

Svar på tråden MORGONGÅVA