• Disan

MORGONGÅVA

Hejsan
    Har funderat och funderat men kommer inte på vad jag ska ge min blivande för morgongåva, behöver lite tips och hjälp??

har läst lite om ett nkenfotolbum eller va de nu va och de verkar ju jättevanligt=tråkigt och sen är de väl inte riktigt jag heller att ställa mig och låta bli fotas. ringar har han mssor och klockor med och halsband. hm.
    tacksam för alla coola tips ni kan tänkas komma med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-29 08:01
    Japp en digitalkamera har jag bestämt mig för att köpa eftersom han är lite av en "prylbög" och älskar sånt, han har typ allt utom en sån så de kan ju passa och sen ska jag köpa 3 champagner och göra egna etiketter på.

• Svar på tråden MORGONGÅVA
  • 2008-08-09

Beror ju på vad du menar med coolt..
    Men när min älskling fyller år i sommar ska jag beställa en tid på en tatueringsstudio och ge honom ett presentkort till en tatuering där.
    Men det passar ju inte riktigt som morgongåvepresent kanske..

• Disan

Jo men du det va ju ett kanontips ju, han har faktiskt pratat om att göra en ny tatuering. det behöver ju liksom inte va nåt gulligt utan bara de är nåt man tror han kommer att li glad över

• Bauti

Hihihi, jag gav min man en jätte romantisk morgongåva (not).
    Han fick en brevlåda som jag hade beställt med vårat gemensamma efternamn på.
    Han tycker nämligen bara om praktiska presenter.
    Den var mycket uppskattad.

Smaken är som baken

• Disan

haha ja smaken är som baken men huvudsaken är ju att han blir nöjd och du kom ju på nåt att ge som du visste att han ville ha.. de är ju så de ska vara tycker jag.. allt de traditionella är så tråkigt.. men läste på en annan tråd om en sida som säljer 52 romantiska veckor. 26 saker för honom och 26 saker för henne att göra.. turas om att skrapa ett kort varannan vecka och utför det som står på så har man det mysigt i ett år..

• asaonthehill

Var finns dessa kort?

• lindahallman

Disan: va va de för typ av uppgifter på korten ?

tycker de låter som en riktig kanonidé men de vill bara kolla va e de för sorts uppgifter så de passar min pojkvän oxå =)

• Disan

det är romantiska uppdrag typ.. vad som står på direkt vet jag inte för jag har inte sett dom än men jag ska köpa dom. kan tex vara en mysig middag, massage, ta ett bad, frukost på sängen tror jag de är.. vet inte exakt

• SnartJohanson

Har funderat på där...o kommer nog att köpa en hammock

• lindahallman

tack Disan! ja ska köpa sådana tror jag!!!

Svar på tråden MORGONGÅVA