Hjälp mig med mina inbjudningar
Måste skicka inbjudningarna den 13:e och än har jag inget färdigt! Inget material heller för den delen. Vill inte beställa färdiga då jag inte hittar något jag tyker om.
Jag vill göra helt egna men vet varken ut eller in !
kan någon vänlig själ hjälpa mig hitta material som skulle passa mitt färgtema. Vi har brun/limegrön/ivory.
Hade tänkt mig helt kvadratiska dubbla kort i brunt ca 15*15 cm.
På framsidan skulle det vara ett mindre kvadratiskt papper ca 4*8 cm i ivory där man sedan skrivit/stämlat testen "Vi gifter oss" eller liknande i limegrön.
Innuti tänkte jag mig sen sätta en bild på mig och min m2b på vänsta sidan för att sen ha inbjudningen på den högra sidan.
Dessa vill jag nog fästa med fotohörn.
Texten till inbjudningen vet jag dock inte om man ska handskriva eller skriva ut på dator, grönt ska det vara iaf.
Jag hoppas någon kan guida mig i denna djungel av pyssel och knåp! eller ge mig tips på hur man löser detta snabbt och smidigt. Var hittar jag stämpel och snyggt brunt papper. Vilken slags färg använder man till stämplen? Var hittar jag fotohörn?
Jag har ingen möjlighet att bege mig ut och leta utan allt behövs beställas från nätet!
Snälla snälla kan någon hjälpa mig.