• Vinterbruden 08

Några svenskar i Oslo som planerar bröllop??

Hej hej..
    är svensk och bor i norge (planerar bröllop) och undrar om vi är fler här...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 08:27
    SVENSK TRÄFF I OSLO
    7 MAJ PÅ ODEON kl.19.00

Vi ses där tjejor!!

• Svar på tråden Några svenskar i Oslo som planerar bröllop??
  • Vinterbruden 08

Jag kan också under vecka 19. Om vi tar det under veckan, drar tilk Kina den 11:e så helgen vill jag vara med familjen men ons eller tors på tex Odeon, finfin uteservering där man kan ta både kaffe o öl? Evig optemist här som drömmer om solfyllda dagar!!

• Bridezilla Light

Ons skulle passa bra för mig med! Odeon låter trevligt med! Måste ju vara optimist med och hoppas på fint väder :D

• EnaOline

jag hänger gärna på jag med! vilken tid? ska kika hur jag jobbar den dagen, men det ska nog gå bra ;) Och var ligger odeon? :)

• Vinterbruden 08

Ja och annars så går det ju att sitta fint inne också

• EnaOline

alltså vilket skitväder det är idag! uff! jobbar ni alla här i oslo eller gör ni annat? pluggar? jag jobbar på förskola jag!

• Bridezilla Light

jag jobbar till 16, så efter det någon gång passar för mej! jag tror att odeon ligger på majorstua, rätt långt ner mot stan.. fast jag kan ha fel :) jag jobbar som ingenjör, har vart här lite över ett år nu!

• Vinterbruden 08

Ja Odeom ligger på majorstua, ganska långt ner.. Jag jobbar också till 16. Jobbar som marknads ansvarig Men kasnke vi kan säga runt 17?? Eller blir 18 bättre?

Ja just det, har varit här i 4 år nu, har fastnat

• EnaOline

vi har bara bott här i 6 månader ;)

• Bridezilla Light

18 tycker jag låter bra!

• Vinterbruden 08

Fint.. Jag skriver i gästboken till Hasselmus och AnnasBröllop också och berättar om den planerade träffen

Svar på tråden Några svenskar i Oslo som planerar bröllop??