• Troll1

Frisör / Make up Göteborg?

Någon som har bra tips på frisör och även ngn som är riktigt duktig på make up i Göteborg?
    Make me har jag fått tips om. Tar tacksamt emot fler tips.
    Även prisuppgifter är intressant, eller hemsidor...

• Svar på tråden Frisör / Make up Göteborg?
  • majlis

Vet en tjej som är fantastisk på make up, vet dock inte om hon gör det längre men hon arbetar på Basement sax på bro gatan.

• Troll1
    majlis skrev 2008-01-21 10:49:37 följande:
    Vet en tjej som är fantastisk på make up, vet dock inte om hon gör det längre men hon arbetar på Basement sax på bro gatan.
    Vad heter hon?
  • Troll1

Någon som har gjort make up på Make Up Store (Kungspassagen)?

• Nins

Det finns en jättebra frisör som heter Cicci på Klipplust i Göteborg, hon skall fixa mitt hår. Det är inte det billgaste stället, men inte heller det dyraste.... Hon är seriös och nogrann och gör konsultation och provuppsättning innan så man skall känna sig nöjd. Salongen ligger centralt vid Kronhuset ungefär. Du kan se vidare på: www.klipplust.se

• sommarfru08

Rekommenderar tjejerna på Salong Saxee, Storgatan, nedanför Vasaplatsen. Jag tror att hon heter Linnea som gör make up. Jätteduktig och trevlig, det är dom förresten allihop på den salongen.

• Troll1
    sommarfru08 skrev 2008-01-26 13:17:27 följande:
    Rekommenderar tjejerna på Salong Saxee, Storgatan, nedanför Vasaplatsen. Jag tror att hon heter Linnea som gör make up. Jätteduktig och trevlig, det är dom förresten allihop på den salongen.
    Tack för tipsen!!

Har du ngt ungefärligt pris?
    Det är verkligen svårt att veta VEM man ska till.
    Ska se om jag hittar ngn hemsida.
  • majlis

Hon heter Teresa (titti). Hon är fantastiskt duktig

Troll1 skrev 2008-01-21 14:48:22 följande:
    Vad heter hon?
  • Troll1
    majlis skrev 2008-01-27 21:50:39 följande:
    Hon heter Teresa (titti). Hon är fantastiskt duktig
    TACK!
Svar på tråden Frisör / Make up Göteborg?