Vilka bjuder av era jobbarkompisar?
Bara de ni jobbar med närmast el hur gör ni?
Har redan lovat tjejerna sedan tidigare (10 st med resp), men jobbar inte med dem dagligen. Ska jag bjuda någon av de jag jobbar med närmast också? Vad tycker ni?
Bara de ni jobbar med närmast el hur gör ni?
Har redan lovat tjejerna sedan tidigare (10 st med resp), men jobbar inte med dem dagligen. Ska jag bjuda någon av de jag jobbar med närmast också? Vad tycker ni?
Jag bjuder bra en äldre kvinna och hennes man för att hon jobbade där redan när jag började för 6 år sedan och hon har alltid hjälpt mig som om jag vore hennes egen dotter.
Jag kommer bjuda min avdelning (ca 20 pers) till kyrkan (inte ngn officiell inbjudan) men inte till festen. SÅ nära umgås jag inte med dem. Det är kanske 3-5 st som jag tror skulle tycka det var kul att komma till kyrkan.
Min sambo bjuder sin handledare (en + fru) + närmaste kollega (en pers).
Bjuder mitt team till efterfesten bara. Har redan 130 personer till middagen sa kan inte bjuda fler!!
Jag bjuder ingen från jobbet. Min sambo bjuder en.
Vi bjuder 3 par från mitt jobb, men vi umgås med dem privat. Ett från sambons jobb, de har kännt varandra sedan de pluggade ihop.
Däremot är alla välkomna till kyrkan - kommer ha en annons i tidningen.
Kommer bjuda de närmaste jobbarkompisarna att komma på kaffe och tårta, och vara med på festen. Har inte plats att ha dem på middag. Vill de även vara med i kyrkan är det givetvis okej!
jag kommer bjuda en arbetskamrat med man för vi umgås privat sedan två arbetskamrater utan män för jag ser ingen anledning att bjuda med deras resp som jag varken träffat el har nån relation till. vi är 41 st i arbetsgruppen och jag har ing atankar att bjuda alla utan jag har valt dom som jag trivs extra bra med och som jag har extra kul med på arbetet
Jag har bara två jobbarkompisar varav den ena är chefen så det är lätt att bjuda hela sitt jobb då!
Bjäd inga arbetskollegor efs jag inte umgås privat med dem. Vi bjöd bara vänner och den närmsta familjen.
Gah, jag är GLÖMSK! Hahaha, vi BJÖD faktiskt en f.d. kollega till mig (som också hatar arbetsplatsen vi arbetade på *S*)