• Waersta

Silver eller guld?

Vi ska ha färgtema med färgerna vitt, rosa och rött. Sen kommer det även finnas detaljer i guld eller silver. Bla som placeringskort då vi ska ha sånna där Ferrero Rocher med en namnlapp nedstucken. De är med guldpapper, men inte svåra att slå om i folie istället. Det är guld eller silver klockor som ska ringas i när det ska pussas. Guld eller silver godisar som ska ligga på borden.

Såååå.. guld eller silver? Byta på chokladen eller inte?

• Svar på tråden Silver eller guld?
  • Nessan

Instinktivt skulle jag säga att silver passar bäst med ert färgtema, en det är klart det funkar med guld också om ni kommer fram till att det är vad ni helst vill ha.

• Marsaphir Marlean

Guld, det ska vi ha, tänkte också på Ferrero rocher godis som favours. Och det passar perfekt med våra släta guldringar.

• BlivandeFruJohansson

Vi skulle ha haft färgerna cremevitt, vinrött & silver, men silver känns inte riktigt rätt.. Kanske ska ta guld istället??

• Kallt kaffe

Silver, tycker inte rosa och vitt är fint till guld.

• Marsaphir Marlean

rött & guld är givet, vackert och tidlöst.

• bruden08

Skrev precis ett inlägg men precis när jag skulle posta det så hakar sig datorn eller rättare sagt BT.

Jag tycker silver passar till de färgerna precis så ska vi ha.
    Om jag skulle valt guld så hade jag lagt till färgen brunt också, det är fint.

Jag är egentligen en guld människa men tycker det är så fint med silver till inbjudningskort och dukningar och sånt.

• bruden08

Nu ljög jag vi ska inte ha rött missade den färgen i din fråga.

Till rött är det ju snyggast med guld nu blev det knivigt hm

• Äntligen är det min tur

Jag tycker silver!!

Eftersom vi ska ha rosa, vitt o silver som våra färger

• junibrud2008

Jag gillar silver mer å ska ha det till mitt färgtema (rosa)

Till rosa tycker jag silver... Till rött går både och
    Svårt!

• Waersta

Ja visst är det svårt, men det lutar nog åt silver.. och att jag byter på chokladen.

• Thailand 08

Silver blir klart snyggast

• janson77

Silver !!
    Vi hade bara vitt och silver, snyggt och enkelt!

Svar på tråden Silver eller guld?