• Waersta

Silver eller guld?

Vi ska ha färgtema med färgerna vitt, rosa och rött. Sen kommer det även finnas detaljer i guld eller silver. Bla som placeringskort då vi ska ha sånna där Ferrero Rocher med en namnlapp nedstucken. De är med guldpapper, men inte svåra att slå om i folie istället. Det är guld eller silver klockor som ska ringas i när det ska pussas. Guld eller silver godisar som ska ligga på borden.

Såååå.. guld eller silver? Byta på chokladen eller inte?

• Svar på tråden Silver eller guld?
  • summer69

Hej Waersta!
    Jag skulle säga guld ... låt chokladen vara som den är .... de är såååå fina och GODA!!!!
    Lycka till med planeringen!

• Waersta

tackar! Ja visst är de fina! Men det är ju så snyggt med silver och vitt.. passar det lika bra med guld och vitt?

• Mistefy

Vad är du? En guld eller silver människa??
    Jag är silver. Alla smycken utom ringarna blir silver. Det framhäver ju guldringarna. Dessutom kan man ju kolla vad man har tänkt för bestik??

• Waersta

Det är silverbestik. Jag har bara guld själv. Ringen är guld och rosa.

• Mistefy

Ja då är det ju frågan. Men är du en guld-människa ska du ha guld tycker jag!!

• Waersta

Men min karl då.. är han en guld människa tro? Han har ju aldrig smycken.

• Mistefy

Fråga han!! Man brukar ju föredra det ena eller andra..
    Har du jätte svårt att bestämma dig så byt på varannan!

• Waersta

Antingen silver eller guld.. båda två går inte. Får väl köpa hem så jag kan göra dubbelt. Och se vad som blir finast.

• Catti87

Vårt tema är rosa, silver och vitt och personligen tycker jag att silver passar bättre än guld!

Svar på tråden Silver eller guld?