28 Juni 2008 del 2
tittar in i nya tråden..
tittar in i nya tråden..
jo du får skriva namn så länge du inte har egen vinst utav det..
har ej smakat tårtor på ica så vet ej, hatar princess smaken och de där på band smaken som typ ica har. jag köper ju genom en påfl och får ge 900 kr för en tårta på 50 pers så lagom..
vet inte hur vi ska göra med musiken. var inne på att ta en dj för musik senare men jag har inte alls mycket vänner så utan det är mest släkt och då tror jag inte det blir mycket dans även om jag har dj då kanske det räcker att sätta ihop en liten lista..
för övrigt till sång som vi nog tänkt oss att ha vet ej för det är hemligt från toastmasters håll men far min känner en eller han är bekant till mig som spelar dragspel och piano ja allt spelar han. han ska kolla med han om han kan tänka sig att ställa upp och hjälpa till han brukar säga ja om han får några öl och kanske en femhundring.
marjoh du måste göra galleriet synligt om du vill att vi ska kunna kolla på det..
hojta till på pumpkin så fyttar hon den..
marjoh vet inte riktigt hur man gör det synligt..
undra vart mitt inlägg skickades måste skrivit i fel tråd
min tärna köper sin själv tror nog det är vanligast då det är en ära att bli utvald till tärna..
hon ska köpa en cocktail så hon kan ha den på middagar och sen.
blivande det var ju billigt ju. jag betlar 3000 bara för mig sen får tärnan betala 1000..
jo kolla in denna sidan för annorlunda bilder.
trashthedress.wordpress.com/
gieken jag vet inte hur man ska kunna hålla sig det är därför jag lämnat min hs min mor så jag inte ska prova den hela tiden.
marjoh tyckte om den med noten bakom men går det inte typ göra tvärt om att bokstäverna blir gråa och noten eller vad det nu heter blir mörkare grått inte svart. det vart så stort hopp från ljus grått till svart.
sofia var det gott? ?
sofia men vit choklad som överdrag då?