• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anettan73

Ja jag börjar ju bra Har vatt borta sedan Juli 06... Jobbar 1 nån okt 06 sen hem igen...

Och nu vasb...

• Anja 19 juli 2008

haha ja VAB är ju inge kul att behöva anmäla om man varit borta så mkt, men va f..n ska man göra lixom!

Så är det ju att vara förälder, fniss

• Englali

Hej tjejer!

Nu har jag haft en supergo em. hos min moster o hennes familj. Ytterligare ett gäng där som tackat ja till bröllopet nu i em. så det känns bra. God mat... kroppkakor!

A har varit på djursjuhuset med lilla tussan idag. Vet ni vad hon har där bak?? Ett KATT-bett. Den lilla filuren Oliver är det som huggit henne när de busat runt (som de gör dagligen) och sedan har det tagit så illa och av alla bakterier som finns i en kattmun har det bildats en böld. Så hon blev sövd och spolad o rakad i såret. Har fått penicillin och tassar runt här hemma med en söt lite tratt runt huvudet o blått plåster på tassen. Åhh... min lilla juvel! Tack o lov att det inte var ngt värre!!

Gör alla ni andra ikväll??

• Englali

Anja: Blev det några underkläder idag då?? Shoppat ngt??
    Åh... jag känner att det suger i mig efter bröllops-shopping. Det har stått stilla på tok för länge nu. Längtar massor tills tisdag!!

• Anja 19 juli 2008

Vilken tur att det inte var nåt mer...

Vet inte vem jag tycker mest synd om... katten som BLEV biten i rumpan, eller den som råkade BITA i en kattrumpa. *rys*

Nädå, men vilken tur att hon fått penicillin... nu blir det ju bra

Jag pendlar mellan att sitta här ohc ligga i soffan. HÅller på att bli rejält förkyld... skit oxå. Är helt frossig, har superont i halsen och hostar som sjutton. Inte kul. Känner mig rätt eländig

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

vet du att det på din weddingannouncer-sida fortf står att ni ska ha festen i Bäckstugan

• Anja 19 juli 2008

Englali

nääää det blev inget! Däremot hittade vi en butik (sen, när vi precis skulle fika så där hann jag inte prova nåt men det tänker jag göra så snart som möjligt, typ måndag, hehe) som säljer MAIDENFORMS bh:ar (som jag varit superintresserad av LÄNGE)...

Alltså den butik vi åkte till hade ett mkt begränsat utbud så jag blev lite förvånad över allt superpositivt jag hört om den och om hur fantastisk den var. Hmm...

Där fanns typ EN brudbh som enligt dem är rolls roysen av brudbh:ar.

den satt såååååå fult på mig! Fy f..n alltså. Jag msåte ha skitkonstiga pattar eller nåt, dessutom tryckte den upp fettet i armhålorna så det blev typ tre veck mer än vanligt

INTE något jag är intresserad av, haha

• Englali

Anja: Men fy... trist att du känner dig sjuk. Jag mår bättre idag förutom en sådan jä-la mensverk!! Bläää för det!!

Inte kul med butiken, konstigt om du hört så mkt bra om den och sedan blir sååå besviken.
    Jag ska kika inne på Change på tisdag så får vi se vad jag kan hitta. Är ju ute efter ngt väldigt enkelt... uppskattas mest av både mig och mannen. Så hoppas jag hitta skor på tisdag också. Jag är ju enormt förtjust i just dem du har köpt!!

På tal om katten... det är DEF. mest synd om lilltjejjan som blivit biten! Lilla Oliver som bet... han ska vi kräva på veterinär-fakturan

• Anja 19 juli 2008

Hihi ikväll blir det bröllopsfilmer igen

Wedding daze
    Margot at the wedding
    the wedding date

Ojojoj jag har kommit in i en MYS-filmsfas

• Anja 19 juli 2008

Haha, jaaa sätt upp Olivers namn på fakturan

Låter toppen!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.