• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • 20080614

Låter jättesnyggt! Ser verkligen fram emot att få sätta på mig min ring.. har lämnat den hos mamma så jag inte ska hålla på och prova den så mycket och framför allt för att den ska vara i rätt stad helt säkert på bröllopsdagen!

• 20080614

La ut bild på min förlovnings och vigselring i galleriet om någon vill se

• Pumpkin

Jättefina ringar!

Nu har jag mailat några guldsmeder med lite frågor om eget guld och egna stenar. Får se vad jag får för svar

• 20080614

Spännande! Om ni hade bott i linköping hade jag aboslut tipsat om "vår" guldsmed, de är verkligen super duktiga och proffsiga där. Men det finns såklart gott om duktiga guldsmeder!

Har du egna stenar också?

• Pumpkin

Inte än, men jag har tänkt köpa en på nätet, blir billigare då

• Pumpkin

Nu har jag kollat så att skorna verkligen matchar klänningen och det blev jättebra!

• Anettan73
    20080614 skrev 2008-03-29 08:23:02 följande:
    God morgon på er!äntligen har jag lyckats läsa ifatt lite och har tid att sitta kvar här! Har börjat min praktik i veckan och det tar verkligen på krafterna.Englali: Hoppas allt går bra med katten! Tråkigt när djur bli sjuka, men det kanske är bra redan idag!Anettan: Vilken tur med klänningen! Vi hade lite liknande tur med ringarna. Hade fått ett beräknat pris på 6600 som vi också fick betala, men samtidigt berättade de att det var felräknat och att det egentligen kostade 8450.. Blev det vita ljus från ikea, de på rea? Ska bli jättespännande att se hur det blir med dina tryck. Är ju jättekul att man kan göra så olika med precis samma utgångsaker, ljus, en skrivare och silkespapper!
    Nu finns det bilder i galleriet bla på ljusen... Det står på glas underläggen jag köpte som ljusbrickor.
  • Anettan73

Svårt att förklara... Men det ser ut som den diamanten i spelet den försvunna diamanten Men d e liksom så jag ser en diamant.

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.