• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • AnneiLund

Nu till vikt!!!!
    Jag har en kompis på jobbet som har gått ner 8 kilo med extravaganza....och min mamma har gått ner 6 kilo med dom. Känner ngn till dom, är det bra?

• Bellanote

känner inte till dem alls, bara hört att det är dyrt sjukt dyrt typ.. nja kanske inte men jag vart så chockad när jag pratade med en sån tränings som hade det men jag sket i det..

anne 5 sidor jisses!!

anja det vart dem endå, de är sjukt snygga faktiskt, hur är de att gå i då?? hänger de kvar?

• Anja 19 juli 2008

Bellanote

de är UNDERBARA att gå i... som på moln! Provade även jackie, supersköna, men dessa var strået vassare

Anne

Var hittade du hjärtafrimärkena. De är slut nästan överallt! Har letat efter dem!!! Extravaganza är tydligen nästan exakt samma som cambridge, det jag går på... du dricker enbart pulver alltså... och en jä..la massa vatten! Cambridge är betydligt billigare. Extravaganza går på 1000 kr i månaden i medlemsavgift PLUSS att du betlar för pulvret som är runt 500 kr i veckan (minst).

Jag betalar 590 kr i veckan (inkl frakt) för mitt pulver o slipper en sur medlemsavgift.

• Anja 19 juli 2008

Alvaereva

så otroligt sunt du tacklade det hela Superstrongt gjort att bara flytta uppåt sådär... vilken överlevnadsinstinkt du har! Du kommer bli (är kanske redan) en riktig tigermamma, hihi

Joddan

shit så fina ni var!!!

• Pumpkin

Hallå tjejer! Nu är jag hemma igen efter en 3,5 (!) timmar lång fika med två tjejer härifrån BT Supertrevligt har vi haft och jag förstår inte alls vart tiden tog vägen.

Anne: Vi har satt OSA på telefon eller mail.

Anja: Åh, de där skorna vill ju jag också ha! Hur mkt kostade dem?

• Anja 19 juli 2008

Vi har oxå satt osa på tel eller mail!

Svarskort känns som överkurs för mig... lättare för folk att maila

• Anja 19 juli 2008

Hallååååå...

försvann du pumpkin?

• Pumpkin

Nej då, jag är här Håller på att fixa lite med grejer som ska skickas in på en jobbannons bara Blev ju så rackarns sent med fikat ikväll, så jag ligger lite efter

• Anja 19 juli 2008

aaahhh I see I see...

sitter själv o ska maila han som ska ha hand om maten på bröllopet

ÅÅÅåhhhh fick svar från Dreambride... Pust!

haha

HOn bad så mkt om ursäkt för förseningen och sa att min klänning kommer i slutet av MAJ... åååhhh som jag längtar!

Hoppas att jag väger 10 kg mindre då

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.