• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Snitte- 5/7-2008

hmmm ja ändå fisken vi äter är fiskpinnar och ibland laxkotletter är kass på att laga fisk annars...

Jag ska också ha stayups... vita... det är så mycket "bröllop" tycker jag de ska jag även ha med i secret box korten... försöker hitta en snygg vit just married bikini och ett linne men hittar ingen bra sida... har provat alla jag hittar på google..

• Bellanote

jag vet inte hur jag ska göra med strumpbyxor blir nog stay ups kanske. vill inte ha hela så att säga och kruxa med det när man ska på dass men sen känns det som att är det varmt så hoppar jag nog det.

jag har en mage och *** handtagen som jag vill ha bort i klänningen.. och en del av ryggen med..

jo vet en hel god super smaskig fisk krydda "fransk fisk krydda" som man bara häller på och så smör över och in i ugnen och den går inte att misslyckas med men endå äter jag inte så mycket fisk fast den är så god. men den går bara att köpa på marknader den kryddan.

• Snitte- 5/7-2008

Bellanote: jag skulle ha korsett först... men nu går klännigen så lågt i ryggen så det går inte... jag får ha en klister bh bara

Åh typsikt att kryddan bara går att köpa på marknader då..

Får ta mig i kragen och leta lite recept på fisk kanske...

• Englali

God morgon!

Pumpkin: Hm... nej iofs så behöver jag nog inte korsett nä
    Med strumpbyxor menar jag givetvis stay ups, jag är oxå inne på vita. Det är ju så mkt bröllop som Snitte säger.
    Det blir nog väldigt klibbigt annars!

Nu ska jag o jobba, jag hatar verkligen måndagar. Vill inte, vill inte... vill inte!! Och i morgon flyger A till Sthlm i 3 dagar. Blää!!!

Ha en bra dag!

• Sommarliv

God morgon
    Så är man hemma i solna igen..
    Måste börja fixa med lägenheten våran.. Kan inte klockan vara lite mer så man kan börja röja lite här hemma..

• Pumpkin

Morning morning!

Jobb igen alltså, pust och stön! Ger mig fasiken på att jag kommer få börja svara i telefonen den här veckan Kan väl inte skjuta upp det hur länge som helst antar jag

Jag vill nog ha bruna, glansiga stayups tror jag...

• Sommarliv

Har ganska tur med underklädder.. jobbar exktra i en butik som säljer sånt..

• 20080614

Åh, jag måste också ta tag i det här med underkläder snart.. Tänker att jag måste prova in min klänning i mitten av april ungefär för att den ska vara klar tills mitten av juni. Eller förresten.. kanske kan skjuta på det lite till.. får se.
    Vita stayups blir det nog för mig också, tycker det är riktigt snyggt!

• KKC

Godmorgon!

Här blir det nog bruna stayups, är så ruskigt blek ändå

Sommarliv: Vad är det för butik? Är ute efter lite bröllopsunderkläder, tips?

Var i en bröllopsbutik igår för att titta vad det var för skillnad på vit och ivory och för att prova en liknande modell som den jag tänker beställa...
    Det blir lätt en klänning i ivory! Blir verkligen inget jätte släp heller, gud vad fånig jag kände mig! Provade några olika modeller men kände mig mest hemma i den som var mest lik den jag beställt... Dyraste klänningen jag testade kostade 11500kr känns lite roligt när man står där med klänningen på och tänker på priset
    Fy tusan vad jag är BLEK!! Blir defenitivt till at pressa i solen hela sommaren
    Kändes jäkligt trist när alla stl 36 var aldeles förstora, usch vill inte behöva ha en 34 Hoppas på att det var klänningarna som var stora i storlekarna...

• Sommarliv

KKC
    I uppsala. Men det är väl lika i alla butiker.. Twilfit.. Mycket trevlig butik med kunnig folk.. Jag lär mig så otroligt mycke.. Jag vill bara köpa allt nu när man är där..

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.