• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

grattis sommarbrud! vi firade 5 års dag i januari vi Hur gick det med vigselplatsen?

Englali: usch med ditt huvud... kläskigt att du fortfarande känner av det efter så lång tid...

Annie: Hur gickd et med korten idag???

Själv har jag varit och ställt ut på en liten bröllopsmässa eller vad man ska kalla det i säffle jätte fint faktiskt och våra dekorationer gjorde sig perfekt i kyrkan! -gött!

Sen hittade vi en låt som vi ska ha " ett liv för mig..." ÅH vad den var fin, så nu blir det nog den och "rör vid min själ" som solosånger.... Nu fattas det bara en psalm så är ALL musik till vigseln klar!!!

Vet ni.... jag hittade även en PERFEKT fotograf som jag ska ta mina "secret box" bilder hos... iiiih vad spännande... trodde jag skulle behöva dra till örebro och där har jag bara hittat manliga fotografer som tar så men nu känns allt såå himla bra!

• Englali

Hej Snitte!

Japp lite läskigt, men de blir tydligen en slags ärr-bildning på hjärnan när man slår i ordentligt. Rätt otäckt för ibland får jag sådan grym smärta precis där såret va och så blir jag helt yr. Men jag har gått o fått akupunktur o massa sådant för det. Blir alltid som värst när jag stressar eller blri upprörd.

Åh... Säffle. Gud va jag längtade dit nu när du skrev det. En av mina bästa vänner där har fått en liten i onsdags och idag kom de hem från BB. Liiite för långt o åka o hälsa på bara sådär tyvärr. Vart i Säffel ställde du ut då??

Själv väntar jag på att Andreas ska komma hem med Thai-mat samtidgt som jag klistrar adresslappar på kuverten till inbjudningskorten. Blir riktigt fint och går inte att se att det är en etikett heller om man inte studerar det supernoga.
    Nu jäklar ska korten iväg!!!

• Snitte- 5/7-2008

Englali: oooj kommer du aldrig bli av med smärtan?

VILKA FINA KORT! de var supersöta! Vad kul att de ska ut snart! hehe läste noga att ni hade fått med datum så ni inte skulle göra våran miss... HAHAHA jag fattar fortfarande inte hur jag , mina tärnor ja ALLA jag visat korten för kunde missa det... *fniss*

Det var Säffle kyrka som anordnande en bröllopsdag så vi var där och dekorerade och pratade för företaget... Åh vad mysigt att din kompis har fått en liten knodd *jag vill också! *

• Snitte- 5/7-2008

Hedebris: Åh vad roligt att se! vad han är söööt!

Kunde inte kika på filmen men det beror på vår oootroligt sega datorn här på jobbet... får kika imorgon kväll när jag slutar

• Englali

Snitte: Ang. frågan om smärtan: Jag vet faktiskt inte, ingen vet... det är så olika fårn fall till fall. Men vid röntgen jag gjorde då så ser man ingen skada på hjärnan iaf. Tur det!!

Tack, vi är nöjda med korten. Vad gjorde ni för tabbe med erat datum då?
    Jaha, i Säffle kyrka. Mysigt. Ibland saknar jag Säffle, eller i alla fall alla mina vänner där. Helt underbara! De kommer på bröllopet, såklart!
    Jag är också toksugen på en liten bebis, längtar oerhört mkt!!

Pumpkin: Hur går det för dig... har ni skickat iväg era inbjudningar ännu? Är du fortf. själv?

Åh jag har fått lite ångest ang. vårt info-blad. Känns som man tigger pengar... fast A säger att det aboslut inte är så. Men jag känner, vi kanske inte skulle skrivit ngt alls om present?? Men å andra sidan, då får vi bara en massa som vi inte önskar oss och det gör ju ingen glad heller...blir en massa pengar utslängda i onödan.
    Grejen är den att av de bröllop vi varit på har ingen skrivit med ngt om presenter osv. Så jag vet inte om folk kommer tycka att det är lite överdrivet o så att vi skrivet det... åh, så velig jag blev nu! Men å andra sidan... för tusan det är ju vårat bröllop o vi försöker faktiskt bara underlätta för gästerna!

• sajberpillan

hedebris: åååååhhh, vilken liten söting. Helt betagande. Nu blir jag iiiiiinte alllllls sugen att de kvarvarande veckorna ska gå fort så jag får en egen bebis att snutta på!

• Pumpkin

Morning morning!

Ikväll kommer Lasse hem, äntligen! Han verkar ha haft det jättebra i Sälen dock, så han vill nog inte åka hem riktigt än Själv hade jag väldigt trevligt igår då min tärna kom, gick lite på stan och kikade på skor och annat, käkade lunch och satt sen här hemma och snackade, kollade på kort och drack vin Och så skickade vi ut en inbjudan till en reunionfest vi ska ha andra helgen i april, ska bli skitroligt!

Englali: Nej, eftersom Lasse varit borta sen i torsdags så har inte inbjudningarna blivit skickade. Jag förstår mig inte på brännaren så bra...

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.