• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Tosa

Jättefina kort alla har förresten... =)

• Anja 19 juli 2008

Godmorgon allihop

haha min chef, hmmm, mjnäää jag tror inte det var en hint... hon är bara hyperstressad och har riktigt ont om vikarier. Är SKITSVÅRT att ens få ett vikariat på detta jobb...

jag har ju varit där i ett år i maj!!! Har inte ens ett vik, går ju fortf på timmar och vet ej från vecka till vecka så hoppas kan man ju alltid för jag trivs ju verkligen med allt! Både kollegor och arbete och de underbara barnen (underbara med modifikation, där är såklart för jä..ligt ibland men ändå, barn ÄR underbara)

• Anja 19 juli 2008

sajberpillan
    2010 låter som ett jämnt och bra år och då har ju bebisen hunnit bli större oxå. Inte så kul att gifta sig om man själv har ett ammande barn tex...

Det där med män som ska gå ner i vikt... det gör mig riktigt ilsken faktiskt, män har ju mkt högre ämnesomsättning... de behöver ju knappt göra nåt alls för att gå ner i vikt. Grrr...

varför ÄR det så??? Min sambo har slutat äta socker och vips så rasar kilona.. jaha, jag slutade äta socker i 7 veckor och gick inte ner ett gram. Och jag har alltid haft bra ämnesomsättning!

• Anja 19 juli 2008

Han ska alltså ge ner till bröllopet den jä..eln... bara för att ajg ska stå där och se ÄNNU fetare ut bredvid honom säkert... såååå elakt

"Tager du David denna Goliat, eeeh, jag menar tager du Daniel, denna Anja", grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

• Anja 19 juli 2008

GÅ ner skulle det alltså stå

• Pumpkin

Haha

Det ÄR helt klart både irriterande och ett mysterium att killar ska kunna gå ner så mycket mer och fortare än vi kvinnor, mycket orättvist!

• Tosa

Min sambo och jag är det tvärtom med faktiskt... min sambo kämpar på med allt han cyklar spinger och är ute och går men han går inte ner iallafall... förra sommaren så cyklade han 3 mil varje dag men gick inte ner iallafall...
    Han försöker äta ordentligt med nyttiga saker och äter sällan godis och dricker inte dricka men går iallafall inte ner...

lite tröst kanske att alla killar inte har lätt att gå ner... =)

• Pumpkin

Min sambo har inte jättelätt att gå ner heller, men det är ju hans eget fel eftersom han tränar som en dåre (muskler väger mer) och äter därefter.

• Pärlplattan II

Englali - Superfina kort! Fast jag känner som Pumpkin, att jag vill göra nya. Å andra sidan har jag ju inte gjort dem färdiga än, så det är ju praktiskt.. Need my stämpls!

Det är så tråkigt vääääääääääder. Nu kommer väl nästa storm, har jag hört. Buä. Ska åka och hälsa på en kompis idag iaf - det ska bli trevligt. Funderar på att åka en sväng förbi godisfabriken. Bara för att jag är i närheten - inte alltid man är det. Och jag åker inte tre mil (6 mil tur och retur) för en påse godis annars. Kanske kan spara den... (yeeeaaah, right!!!)Ska till min kurator först. Jag vet inte hur det känns, mest ångest.

• Anja 19 juli 2008

Ojojoj nu har jag skaffat mig MASSOR av cd-skivor med svenska ballader, så nu PLÖJER jag igenom dem för att hitta en låt som verkligen känns rätt för solosång

Shit så många fina låtar det finns (även om jag inte är en sucker för svensk musik av någon anledning... dock finns där en hel massa sådana som jag verkligen gillar inser jag nu )

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.