• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • sajberpillan

pumpkin, gud vad duktig du är... en riktig hurtbulle!
    Jag gillar båda dina kort, så det låter bra att ni ska skicka ut båda varianter!

englali: jättefina kort, helt i min stil!

anja: kanske läge att begära löneförhöjning? OM chefen är lite smått desperat...

• Pumpkin
    sajberpillan: Tack! Känns skönt att komma igång på morgonen, trots hemsk träningsvärk efter ett hårt pass med utfall på gymmet igår. Men promenaden hem kommer nog bli liiite lugnare i alla fall

Hur är det med dig och magen?

Anja: Äh, ingen idé att bli nervös, eftersom hon inte anställer dig på "riktigt" så har du ju inga skyldigheter. Men det kanske är läge att diskutera en mer fast anställning om det nu är så panikartat på jobbet? Hon verkar ju gilla dig i alla fall.
  • Pumpkin

Just det, tacket var både för korten och för hurtbullekommentaren

• KKC

God morgon brudar!

Anja: tror du inte att det är något sådant i görningen då och att hon ville ge dig en hint om att det kommer en fast anställning, bara försäkra sig om att du inte går någon annanstans innan papprena är färdiga??

• sajberpillan

pumpkin: med mig och magen är det bara bra. Magen växer så det knakar. Det sparkas och grejas där inne just nu. ( den hälsar säkert!)
    Är hemma och sjukskriven helt nu så hänger här en del och samlar tips. Siktar på bröllop 2010 då borde vi ha gått ner graviditetskilona. (även killen har samlat på sig)
    Men man vill ju gärna att inte fler av ens nära och kära ska välja det året/årstiden för egna bröllop. Risk finns väl dock när de flesta man umgås med är ogifta sambos och i samma ålder.

• Pumpkin
    KKC: Godmorgon!

sajberpillan: Hehe, det är nog ganska vanligt att även mannen går upp några sympatikilon under kvinnans graviditet
    Och ja, risken ökar väl ju längre man väntar med bröllop antar jag, men ert bröllop är ju ändå ert liksom
  • sajberpillan

han har gått upp några kilon, och det är ju inte lika lätt för honom att gå ner dem sedan.

Håller tummarna att Hedebris får sin bebis nu snart!

• Pumpkin

Nu har jag beställt lite böcker på Adlibris bokrea

• Tosa

God morgon...

ojoj vad mycket det blev...=)

Jag vill inte avslöja vad det är för jobb just nu gör det när inbjudningarna är skickade...

bröllopet är den 6/6-08 så det börjar bli panik... men vi har en lokal som är prel bokad men det är den som är så liten men om vi inte hittar någon annan så får det bli den iallfall... tänkte försöka skicka inbjudningarna slutet på den här eller början på nästa vecka då har dem 3 månader på sig ungefär att planera och boka in...

på torsdag ska jag åka och prova underkjol till klänningen ska bli skojj att se hur det blir med lite volym på den...
    vi ska även kolla tärnklänning och finkläder till barnen...

förresten är det nån som vet vart man kan få tag i rosa väst och kravatt eller vad det heter till m2b och bestman även om det kanske finns till liten 3 årig poj

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.