• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Vet någon förresten en sida med snygga typ cocktailklänningar!

Ni vet såna där snygga, typ axelbandslösa, utstående kjol som slutar vid knät ungefär!! Ev lite glittrande stenar på överdelen eller så och gärna lite tyll som sticker ner under kjolen...

Alltså den typen av klänningar! En av mina väninnor vill ha en sån klänning på bröllopet... jag trodde jag hade massor av såna sidor i mina favoriter men nu hittar jag dem inte...

var inne och kollade på www.1koo.com och www.debenhams.co.uk och www.keepmeinstiches.com

kan ni fler sidor??

• Pumpkin
    Anja: Jo, det blir ju så. Man spänner sig så till den grad att man hoppar högt när telefonen ringer. Skitjobbigt Nå, nu borde det inte ringa mer på min telefon idag *peppar peppar*

KKC: Hehe, nu får du köra stenhårt med smilies helt enkelt!
  • KKC

själv så jobbar jag i en reception så jag pratar hela tiden i telefon...behöver jag tillägga att jag inte är så sugen på det när jag kommer hem har ju hänt några gånger att jag svarat med företagsnamnet när jag är hemma

• Anja 19 juli 2008

Jag hittade en sån klänning i en tidning... men jag har den på jobbet! Den var sååå jä..la snygg... Den var i färgen wine (alltså vinröd, fniss, djupt djupt vinröd och skimrande lixom som att den skimrade i svart på nåt vis) och så med glittrande pärlor vid bysten och så svart tyll som stack ut där nere... snacka om COOL och läcker, den var sååå snygg...

Tror den var från PartyLine... ska kolla...

men jag vill ha fler sidor m vackra klänningar för gäster lixom... funderar på att överraska min syrra med en klänning... vet att hon har värsta ångesten o inte har nåt att ha på sig och hon har så ont om pengar

• Pumpkin
    KKC: Jag jobbade i reception innan jag började här och jag har varit påväg att svara med min gamla arbetsplats namn när jag svarat här

Anja: Ingen sida på rak arm så här...
  • Anja 19 juli 2008

Haha jag har förresten bröllopstidnignar coh sånt drällande på jobbet så att en i nattpersonalen retade mig igårkväll, hmm vet inte om det var en PIK att jag gör annat på jobbet hoho

nädå det var det inte... han är rolig... men jag kände mig ändå helt dum, fniss... men men, där står en hel kasse m bröllopstidningar + att jag har min klippbok där, haha...

jag sitter ibland ohc pysslar m den när barnen pysslar. De tycker det är jättemysigt... då är man ju verkligen tillsammans och de känner på nåt vis att jag inte bara sitter och pysslar med dem FÖR att vara m dem utan att egentligen tycka det är kul (vilket kan bli fallet när man är vuxen och tvingas leka med lera tex) utan jag tycker ju verkligen det är superkul att sitta där m dem när jag kan pyssla m mitt, haha...

• KKC

anja: måste fråga, vad jobbar du med? du är utbildad socionom... att jobba med barn är mitt mål med den utbildningen med...

• Anja 19 juli 2008

KKC

jag jobbar med barn som av olika anledningar inte kan bo hos sina föräldrar... Man kan väl säga att det är ett barnhem, fast mkt mer, de bor där under utredan, innan man vet vad som ska hända. Ibland är det kort tid, men ibland bor de där länge... Kan ju ta tid sånt där! Man arbetar med barnen på olika sätt utifrån hur deras situation ser ut och vad de behöver och hur gamla de är lixom

• Pumpkin

Det var den bästa förklaringen du nånsin gett oss Anja!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.