• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

ooooj men va f..n då måste jag ju SKYNDA MIG SOM F..N, hehe

Ok nu hinner jag inte städa övervåningen Anne, men du får skylla dig själv när du är så jä..la snabb *asg*

Fattade du att hållplatsen heter Klarinettgränd (det är precis vid den fula moderna kyrkan som inte ens ser ut som en kyrka) och så går du under cykelvägsbron nedanför hållplatsen, tar till HÖGER, höger Anne, du vet...

och så gå gå gå rakt fram, rakt fram... sen kommer jag lixom! Ok!!

skulle du hinna fram till ett jä..la nybygge där grävmaskinerna kör och har sig, så är du lixom framme, hehe... men jag looovar, jag kommer innan det *asg*

Du bör vara framme halv ungefär... (fem överhalv kanske)...

jag rusar till dammsugaren!

och duuu, räkna med att JAG är svettig och luktar illa, men det får du f..n ta!

• Anja 19 juli 2008

Höger EFTER tunneln/cykelvägstunneln (skrev bron där uppe men det är ju du som går UNDER alltså) Höger EFTER tunneln ok...

• Anja 19 juli 2008

blir ju sååå nojjjig när jag ej har en fungerande mobiltelefon, så tro inte att jag är så här tjatig i vanliga fall, hehe...

men du kommer ju ej kunna ringa mig NÄR du går vilse

• sommarbrud 080802

Låter skönt att jag inte missat något Pumpkin. Men vilken skock jag fick när jag nyss vaknade,idag ahr ni däremot skrivit.. Vill ni dela med er?

• Pumpkin

Det är mest Anne och Anja som fulat sig

Men det har diskuterats matkostnader/månad, huruvida man är snål om man låter gästerna betala frukost á 40kr/person själva. hur länge katter lever och snåla blivande män

• KKC

Har lagt in bilder på näbbklänningar till min dotter, vet inte vilken jag ska beställa? är det jätte billigt så kanske båda ;) vi ska ju på bröllop som gäst i sommar med, kanske kan ha den ena på henne då? (hon är 1,5år då)

Finns även två bilder på klänningar som jag tänkt ha som gäst på brölloppet, vilken tycker ni är snyggast? (kommer välja en annan färg dock)

• Bellanote

ha ha måste bara säga att ni är heltokiga här inne..

• Filifjonkan2

hej hej här inne var det lugnt (lugnet före stormen) har iallafall lagt in lite bilder i mitt galleri om ni vill se min klänning och skor + lite annat;)

• Bellanote

filifjonkan jätte vacker klänning.. de skorna funderade jag jätte länge på alltså liknande men nu har jag bestämt 2 olika par från kina kan ju inte bestämma mig alls. så hoppas att ett par faller mig i smaken ialla fall.

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.