• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Sajberpillan

TAck tack tack... hihihihihi, jag är skitlöjlig... om du visste hur glad jag blev för dina ord *asg* och jag kan ju såklart bara hålla med dig. Stirrar mig nästan galen på bilderna *asg*

Hur mkt mäter din härliga mage runt om nu? Har du mätt?

På tal om gravidmagar så var det faktiskt mer än ett dygn, hmm nästan två dygn sedan jag såg Hedebris här inne!!! Undrar om det har hänt något! Det vore ju inte alls otroligt! Åååhhh spännande.

Vilket datum är du beräknad till Sajberpillan? Vet ni om det är en påg eller en tös där inne, hihi...

• Anettan73

Ja jag vet inte hur jag ska göra. Ska kolla in en dag och gå och prova själv tror jag. vill kolla utan press och att andra ska lägga sig i... Åkte du själv???

• Bellanote

anja har ju köpt min billiga korsett redan men är så jävla sugen nu att prova en vollers sen jag såh hur du såg ut i din. fast min svägerska sa att hon hade kvar hennes farmors korsetter sen 70 talet ungefär och de är alltså riktiga såna film ni vet som håller in allt. framförallt är jag sugen på en annan för att tycker inte att de tar i lova handles så utan bara skjuter upp brösten och jag vet inte om jag vill ha brösten upp till hakan när jag gifter mig. nehe nu ska jag iväg till tvätt stugan.

• Anja 19 juli 2008

Annettan

logen är verkligen perfekt... tre tungor ser skitbra ut...

Vi ska ju ha runda bord... Det blir elva runda bord med åtta personer på varje... men jag har börjat tänka som så att jag skulle vilja ha ett honnörsbord, om ni fattar, som ett avlångt bord i ena kortänden där jag, Daniel, våra föräldrar och toastmistresses sitter, där vi lixom kan överblicka hela salen

Fast det kanske är lite pretentiöst, men jag har sett många som gör så... annars blir vi bara ett bord av 11 lixom och man ser inte alls ut över gästerna...

Daniel vill absolut ha runda bord så det tänker jag inte ta ifrån honom för jag tycker att det är rätt så mysigt och vackert och jag har planerat dukning och dekorering utifrån det

Hur hade ni gjort... på ett sätt är det ju tråkigt oxå med ett avlångt honnörsbord för det hade inneburit att vi enbart talade m de två personer som satt på var sida om oss... vid ett runt bord kan man ju prata med fler, ha en konverstaion som flera är delaktiga i, detsamma vid avlånga bord där man har folk mittemot...

Fast honnörspersonerna blir ju alltid lite mer ensamma hur man än dukar (visst de kan prata med folket i tungorna oxå men de blir ju ändå mer ensamplacerade ioch med att de ej har folk mittemot).

• Anja 19 juli 2008

Bellanote

du har inte sett hur jag såg ut i min, haha...

jag hade ej korsett på något av fotona I de klänningarna som är i bloggen var jag korsettlös så att säga, hade enbart snörats in av sjävla klänningslivet. Korsetten gjorde MYCKET mer

• Anja 19 juli 2008

Annettan, näää jag åkte inte själv, har ju inte körkort *asg* så jag och min ena toastmistress åkte... hon skulle aldrig sätta press, hon är världens bästa vän. KÄndes helrätt att ha henne med. Hon tyckte det var superkul, stackarn. HOn var VRÅLHUNGRIG, hennes mage kurrade nåt enormt och jag märkte hur hon försökte dölja det för mig hahaha, men det GICK JU EJ...

Oj vad vi åkte och åt efteråt. Det tog drygt 2,5 timme och vi var riktigt hungriga sen kan jag tala om, haha...

• Anettan73

Vi har ju tärnor o bestmen framför oss. Dom sitter närmnst oss i mitten bordet. Man kan säga som så att det bordet kommer d bli ös på... Har bara blivit "ungdommar"

Visst dom sitter på fler ställen men där är det nog där det kommer att snackas mest. Fast våra vänner kacklar ju oavbutet allihopa så det spelar nog ingen roll...

• Anja 19 juli 2008

Menade alltså bara att min toastmistress inte la sig i mitt klänningsval...

När jag frågade henne vad hon tyckte så svarade hon ärligt men hon skulle aldrig försökt påverka mig.

Tänk igenom vilka vänner du har och vem du tror är mest stöttande och skulle tycka det var roligast att följa med dig, för det ÄR kul att ha någon med sig, någon att bolla tankar med

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-17 15:43:21 följande:

Annettan, näää jag åkte inte själv, har ju inte körkort *asg* så jag och min ena toastmistress åkte... hon skulle aldrig sätta press, hon är världens bästa vän. KÄndes helrätt att ha henne med. Hon tyckte det var superkul, stackarn. HOn var VRÅLHUNGRIG, hennes mage kurrade nåt enormt och jag märkte hur hon försökte dölja det för mig hahaha, men det GICK JU EJ...Oj vad vi åkte och åt efteråt. Det tog drygt 2,5 timme och vi var riktigt hungriga sen kan jag tala om, haha...
    Sa ju 3 timmar... Ja ja ja minst.. Det tog 2,5...

Jag känner ingen press i från dom iheller. Men det komiska är att alla mina 3 tärnor är helt olika. Alla känner mig på olika sätt... Svårt att förklara.

Alla 3 samtidigt så hade jag nog blivit knäpp. För dom är såååå olika dom 3....
  • Anettan73

Jag hade nog inte haft honnörsbord om jag vatt er. Går inte riktigt in. Eller jag kan inte se det framför mig. De bilder jag har sett så ser det så mjukt ut med runda bord. Väldigt amerikanskt på något sätt tycker jag

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.